1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou best kunnen. Anders is je save-game corrupt, het is een glitch namelijk.

2. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    hmm..... jammer is best vervelend.

3. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het idd.

THNX to EA |:-

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vraagje.... over virtual pro in fifa 2010. Kun je al je verdiensten wel op semi-pro behalen of moeten sommige op een hogere difficulty? Iemand tips hiervoor? Speel op semi pro en heb al aardig wat behaald alleen sommige willen gewoon niet. Moet bijvoorbeeld 5x een 10 krijgen heb deze nu al 20 gekregen volgens mij maar krijg die verdiensten er maar niet bij. Iemand tips? Hoop het wel! thanks alvst

5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe speel je eigenlijk ranked tegen een vriend?
    Bij fifa09 kon je nog via de leaderboards elkaar uitnodigen, maar zodra je dit nu doet, komt er meteen iemand anders in het spel.

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Je moet het nu via lobbies doen. Je gaat naar een lobby die rustig is zodat niemand anders jou kan joinen. Dan klik je RB en dan kan je vriend uitnodigen;)

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Oh oke, thanks!

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, je moet gewoon 4,5 - 5 sterren only kiezen bijvoorbeeld en hem dan invite.
    Kan ook via je spelershub volgens mij.

9. matthieu1

matthieu1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WIE KAN MIJ HELPEN!!??

Ben met een vriend al in het 4e seizoen in Managermode. 3 jaar lang met Millwall gepromoveerd naar de PL en nu een aanbieding gekregen van Bordeaux, waarmee we na 7 speelrondes nog ongeslagen zijn. Als we de game willen laden, loopt ie steeds vast, dus is het onmogelijk om nog de savegame te kunnen laden. Erg zonde, natuurlijk aangezien we er veel tijd in hebben gestoken.

Iemand een idee hoe we dit probleem kunnen oplossen?

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb live season aan staan en telkens als ik een wedstrijd wil spelen zegt hij dat er een nieuwe update is en instaleert hij die.
    nu vraag ik me af dat het toch niet kan dat hij telkens als je een wedstrijd speelt moet updaten ?

Ik vind het vreselijk ambetant en tijdverlies.

11. sergen

sergen Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 wedstrijden verloren tegen een vriend, en dat komt helemaal niet op mijn profiel te staan...
    Dik Vaag}:]

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Iemand in voor wat potjes FIFA online?
    Ik ben nu lvl 29 :)

13. Meowth

Meowth Guest

Ik morgen wel!

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Beter ga je eerst eens je potjes in dit toernooi spelen. Of meld je gewoon niet aan dan.;)

15. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel Fifa10 nog steeds graag. Maar ik wordt wel erg moe van die afgrijselijke hoeveelheid overtredingen die ik tegen krijg als ik gewoon een duel aanga wanneer ik gewoon tegen de cpu speel. En als hij me dan vervolgens geheel ongestraft vol van achteren neerlegt terwijl ik net de bal in de bovenhoek wil jagen, is de lol er gauw af.

Misschien moet ik ook maar eens online gaan ballen. Kan ik meteen zien waar ik sta. Zal wel vies tegenvallen vrees ik.

16. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat dik gedrukte is er online jammer genoeg ook. Maar dan ... veeeeeelleeee malen erger.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik speel welliswaar 09... of nou ja speel, ik wilde 1 potje doen tegen mijn vrouw maar snapte er de ballen van :+

aangezien ik er vanuit ga dat het FIFA algemene vragen zijn.

- Wat moet ik doen met de assists? Staan nu allemaal aan
    - Schieten doe ik met B. Waarom denkt mijn mannetje dat het American Football is en legt ie de bal 40 meter te hoog in het publiek?
    - Hoe doe ik truukjes?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    - Assists moet je zelf bepalen, het is maar wat je fijn vindt. Als je bijvoorbeeld voorgeven assist uitzet, dan moet je zelf de richting bepalen waar de bal naar toe moet. Dit vergt wat tijd en leren maar ik gebruik hiervoor semi-automatisch. De rest zet ik op automatic.

- Dan hou je hem te lang ingedrukt, beter is schieten met de RB knop. Dit heet een precisie schot, en die gaat veel minder snel over dan een normale B schot. Probeer het eens in de Arena.

- Hou de LT knop ingedrukt en bestuur dan de rechter thumbstick, hiermee kun je allerlei trucjes doen. Tip: op google staat een handige video voor elk trucje in het spel.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nice! Tnx voor de tips!

Maar waarom dan het verschil tussen RB en B?

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    RB is een precisie schot, hiermee kun je hem met 'precisie' in de hoek schieten of in de kruising krullen. Met B schiet je gewoon droog en hard op doel.
    Ah, speel wat potjes tegen de computer en je zal het steeds meer begrijpen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina