1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens mij kan dat niet maar ik heb er nooit naar gekeken dus kan het niet met zekerheid zeggen;)

Gister ging het eindelijk weer lekker, een aardige streak behaald en had minder moeite om te scoren.
    Nu sta ik 4de op de Nederlandse lijst op grote afstand van de top 3 maar ook wat ruimte tov de nummers 5/6.

Lekker productief:cool:

Potjes tegen Defdon, die is pas productief!

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  2. Gister met nieuwe account weer begonnen aangezien ik een maand of 2 niet gespeeld heb. Toch wel weer leuk als je dan alsnog elk potje met gemiddeld 8-0 wint

3. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mensen ik heb een probleempje met Fifa waar ik net na de release redelijk wat over heb gelezen, maar ik kan het niet meer goed terugvinden.

Het is namelijk voor mij en mijn neef erg moeilijk om een potje online tegen elkaar te spelen. Elkaar uitnodigen lukt niet, in dezelfde lobby gaan zitten en dan de één een spel laten aanmaken en de ander joinen lukt niet, wel of geen party het maakt niet uit. Het lukt gewoon niet.

De één krijgt het teamkeuze menu, de ander komt er bij en zit zijn tegenstander wel (degene die het spel maakt niet btw), maar tijdens het synchroniseren komt er "connection lost". Een aantal keer is wel gelukt, maar de laatste tijd lukt het helemaal niet meer. We hebben btw allebei alle updates en het Real Madrid station...

Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn of beter nog hoe we dit kunnen oplossen? Mijn / onze dank is bij voorbaat al groot!!

4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
  5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nou, ik heb FIFA weer.

Eerst 5 potjes verloren, daarna 9 gewonnen. Mijn team Liverpool stelt echt geen ZAK meer voor :mad:

6. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    alsnog?
    Wat verwacht je dan tegen allemaal beginners...

7. Ben ook een beginner

8. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan we weer :emo:.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Een heel topic lang zeg je niks nuttigs ( nu weer niet ) ... maar als ik reageer ben je d'r heel snel bij. Aandacht tekort? :emo:

EDIT
    Liverpool speelt gewoon kut. Klaar, slome reactie snelheid. Pak je Manchester United dan gaat alles veel sneller. Heb 2 maanden niet gespeeld geloof ik ... Ben alleen maar Chelsea en Engeland tegengekomen.

10. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je reactie! Eerst werkte het wel gewoon en nadat hij een signaalversterker had geinstalleerd werkte het niet meer. KAn ik hieruit opmaken dat het probleem bij hem ligt?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ondertussen weet iedereen wel dat je Liverpool kut vind.
    Speel er dan niet mee.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Blijven proberen, zo heet dat geloof ik :+ Ik geef niet zo makkelijk op.

EDIT
    Oh, dit is wel leuk. Scoor ik met Eto'o via de rebound ... blijft hij die "ik-baal-dat-ik-niet-scoor" animaties herhalen. What the fuck? Heb 5 minuten gekeken hoe hij aan't balen is.

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Had nu weer zo'n triest figuur online die, hoewel hij in alle eerlijkheid ook best wel goed was, gewoon ook een gigantische hoop stront is. 2x Gespeeld en 2x Chelsea. Ook als ik een minder team neem. En werkelijkwaar alles wat je uit kon zien, inclusief het beginfilmpje als ze het veld betreden en het filmpje wanneer ze van het veld afgaan voor rust/einde wedstrijd, moest hij zien. Wat een treurnis. En ik had dan van die momenten waarbij ik gewoon enorm veel pech had. Bal 2x op de lat en daarna de keeper. Bal rolt door nadat de keeper de bal toucheert en raakt de binnenkant paal maar rolt weer naar buiten. Dat soort dingen. En waar het kon had hij alle mazzel van de wereld. Die Drogba is gewoon achterlijk goed ook, bah.

14. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    Tja soms is dat wel irritant, maar het heeft ook wel wat vind ik hoor. De persoon aan de andere kant geniet in elk geval wel van zijn spelletje!\o/

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat tie op dat moment ff wat drinken aan het inschenken is of dat hij aan de telefoon zit.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja precies. En ook op de momenten nadat hij of ik net een goal gemaakt heeft.:emo:

17. Ik moet nog ff wachten op mijn custom tactics en formation :+

Iemand had ze nog beide dus dat is mooi, anders was ik ze kwijt. Tot nu toe gaat het nog wel met 4-3-3 maar als ik straks tegen moeilijkere kom dan is mijn eigen toch een must

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, je hebt mensen die het direct door sms-en als ze scoren ;)
    Maar het is wel echt ruk inderdaad..
    Als je scoort moet je het gewoon terug doen, en laat je niet gek maken.
    Dat willen ze juist

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Liverpool mist dan veel snelheid, ik vind ze imo erg lekker spelen. Maar tegen een Barcelona of Chelsea is het natuurlijk wel moeilijker. Ik speel dan ook vaak met Liverpool als de tegenstander Arsenal, AC Milan, Manchester City, Tottenhamd, Bayern enzo pakt.

20. Manchester City is een goede team om mee te spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina