1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat houdt die cheat precies in?

2. Dat hij punten krijgt of hij nou wint of verliest, en een hele hoop aangezien het spel denkt dat je level 1 bent. Anders komt hij niet aan de punten, zijn ambitie om in de top 10 van Nederland te komen is hem ook nooit gelukt. Dus dan maar op deze manier. Zijn gemiddelde tegenstander blijft hoog, maar in werkelijkheid blijft hij constant tegen laag gerankte spelers spelen. Vandaar ook zijn streak

Ik heb meer respect voor mensen die 10x meer verliezen dan dat ze winnen dan voor zulke mensen. Het hele leaderbord is overhoop gehaald door die amateurs

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2010
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus, als ik het goed begrijp, gebruikt hij een cheat waardoor er op Fifa 10 staat op dat moment dat hij Level 1 is, hij mensen invite en die denken ''Oh, hij is level 1 dat wordt makkelijk'', en dan als ze verliezen of weg gaan hij extra punten krijgt, vanwege dat level 1 gebeuren?

4. Nee, het gaat tot level oneindig, ik heb al mensen gezien met level 2/300. Maar als je gewoon quik ranked match doet ziet niemand je skill level en het spel deelt je in als het ware je level 1 bent. Vandaar dat die gassies vaak ook redelijke stats hebben. Moet je maar eens in de lobbies kijken als je online bent dan zie je een redelijk aantal met skill level ver bovn 35 (wat op een eerlijke manier behaald is gewoon echt moeilijk).

Die gozert boven me is level 70/80 ofzo dacht ik

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina