1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een reserve fifa ja? :+ rofl :) das goed man :p
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat ik mooi zou vinden is als er echt toernooitjes zouden zijn om geld. Met inleg uiteraard. Bijv. 16 spelers leggen 5 euro in. Pot is 80 euro. Dan kun je dit aan de winnaar geven maar lijkt mij reëler; winnaar 50, tweede 20, derde plek 10..
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit over internet toch wel ingewikkeld wordt. Daarbij doen de meeste hier het voor de fun en niet om geld mee te verdienen.;)
     
  4. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er dan moet gebeuren is dat je een dag of een weekend inplant en er een lan-party van maakt. dat je voor een bep. prijs b.v. een zaal ofzo ergens afhuurt en daar met een aantal xboxen in gaat zitten :)
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Net op mn klote gehad van Alpine 6-1 !!!

    Ergste was nog dat het terecht was, wat was ik slecht zeg haha
     
  6. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik 2 januari gedaan, was super !!!

    met 3 bekers en een wisselbeker

    en heel veel :b:
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Over internet hoeft niet ingewikkeld te zijn als je een trusted member list hebt..
    enige wat ik me kan bedenken wat ingewikkeld kan zijn is hooguit de connectie (ik kan met mijn moderate weinig mensen connecten bijv.).

    Speel het zelf ook voor de fun maar waarom niet om geld spelen in iets waar je (vooral zelf denkt hehe) goed in bent..
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Katti, potje?
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je op het toernooi laten zien :+
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    1e helft was belabberd aan mijn kant kon op een of andere manier niet lekker mijn spel spelen.
    2e helft ging langzaam maar beter maar niet echt wat ik gehoopt had.
    Slotfase was wel goed of laat ik zeggen productief even in 15-20 seconden 2 goals erin schieten xD
     
  12. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha vet :) dat had ik idd mee gekregen.

    maar dan ga je ook weer een andere keer zown lan-party houden en moet de winnaar de titel verdedigen?
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Voor mezelf een nieuwe regel gemaakt ...

    Mensen met een 5-0-5 opstelling quit ik gelijk. Wat een triest gebeuren is dat. Even wachten totdat de ander ( die normaal wil voetballen ) de bal verliest en dan in één schot de bal naar voren knallen. Goal, gegarandeerd. Als je het dan zelf gaat gebruiken quit je tegenstander weer omdat het in zijn ogen "niet eerlijk is". Want;

    "like that is real! who uses the same formation in a game!? pick your own ... retard"
    En dat kreeg ik dan x3 ofzo...

    Kom nu trouwens achterlijk veel mensen tegen die Engeland zijn. Ligt het aan mij, of is Abonglahor niet van de bal te zetten? :emo:
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal geen last van, die 5-0-5. Agbonlahor is hier vrij makkelijk van de bal af te krijgen. Totaal geen problemen mee.

    De quiters zijn enkel te triest. Ik probeer het maar altijd bij +- 2-0 te houden als dat lukt. Dan quiten ze tenminste niet. Vorige keer scoorde ik de 3-0 in de 82e minuut en floep... Daar zit je dan weer.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hmm, raar. Want de meeste mensen die Abonglahor ( in Engeland, Internationaal ) hebben gebruiken deze als spel verdeler. Als ik dan aan kom met Liverpool krijg ik hem met 3 verdedigers NOG niet van de bal. Nee, hij dribbelt lekker door. Als je hem dan van de bal PROBEERT te zetten, krijg je een vrije trap tegen.

    Bij 2-0 gaan ze weg bij jou? Damn, dat zijn echt slechte spelers dan :+ Ook al sta ik 2-0 voor moet ik zorgen dat ik niet 2-2 kom ... maargoed.
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vanavond niet meer. 4-0 tegen ralluf verloren. Ralluf die 4e goal van jou, zo'n mooie maak je nooit meer hahaha
     
  17. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Écht he8)

    Wel dik verdiend gewonnen, je had 0 shots:9

    Mijn probleem is dat ik nog te veel kansen mis. Als je ziet dat ik vaak 15 kansen nodig heb om 2 doelpunten te maken, dan is dat gewoon slecht.
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe het al voor de 5e keer en idd de titelverdediger laat nooit verstek gaan
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    je verdedigd wel goed, en idd je was een stuk sterker. Maar zo'n goeie als ibracadraba ben ik nog nie tegengekomen, zat ook weleens op xbw. staat nu eerste

    Ik mn best doen tegen hem, verlies ik met 9-1, toch gescoord dacht ik (dat is pas triest) :+
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Gisteren en vandaag lekker gespeeld :D
    Alle wedstrijden gewonnen en natuurlijk de hoogtepunt was gisteren nadat ik een 1-2 uitslag in een 8-2 omturnde in slechts 2 minuten tijd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina