1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gelezen idd, had je net ook wel een handje van
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik ben benieuwd wie er na dit toernooi aan komt met ;

    "Nee, beter als mij zijn jullie niet. IK ben de meester!" :+
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat bekercompetities dodelijk zijn voor de favorieten, en ik als underdog :lol:
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    :+

    Dat is eenmaal mijn specialiteit,als ik de aansluitingstreffer scoor of de voorsprong pak en mijn tegenstander gaat dan Aanvallend of Zeer Aanvallend spelen dan loopt het vaak wel uit dat het dan een monsterzege word.
    Want dan kan ik lekker de verdediging wegtikken en voordat je het sta ik 2 tegen 1 met je keeper :p.

    Mar wat ook frustrerend is voor mijn tegenstander als ze denken dat ze eindelijk terug zijn gekomen dus de aansluitingstreffer of zelfs de voorsprong pakken dat ik dan gelijk tegen scoor en meestal lukt er dan bij die gasten niks meer
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    He Rampage, ik snap niet dat je je druk maakt om de opstelling van een ander

    5-0-5 so what ? heb je het hele middenveld tot je beschikking voor creativiteit.

    Iedereen mag toch zelf weten hoe hij speelt. Ik hou van counteren nadat Trappatoni het tot kunst heeft verheven
     
  6. Meowth

    Meowth Guest

    Als ik Engeland tegenkom is dit meestal de voorhoede:

    Agbonlahor
    Gerrard/Walcott Rooney Lampard/Young

    4-3-3 of 4-3-2-1



    Dan is het gewoon rennen voor je vaderland en hopen dat de bal er een keer in rolt.
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, je moet me is invite als ik online ben! :+
    Meestal ben ik na 2/3 potjes FIFA weer offline.
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)Gisteren flauw potje gehad, had een enorme lag, 1-0 achter, 2-0 achter, ik dacht eraan om te leaven zo slechte verbinding. Maar ik verder denken, stel nou dat mijn tegenstander eruit wordt gekickt O-)

    En ja hoor, 3-0 winst. Balen voor hem, puntjes voor mij }:]
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren leuke potjes tegen Ralluf gespeeld.
    Gelukkig heeft Ralluf zelf ook mee kunnen maken wat voor achterlijke game FIFA nou eigenlijk is. Heeft niks met skill o.i.d te maken :emo:


    Liverpool - AC Milan 2-4
    Leuke pot, met kansen voor beiden. Jammer genoeg was zijn Torres niet te stoppen en deze kreeg een mooie goal mee.

    Aston Villa - Liverpool 3-0
    Ging eigenlijk helemaal nergens over. Abonglahor krijgt de bal en zoeft er zo 3 keer vandoor. Niet van de bal te krijgen.

    Chelsea - Manchester United 4-1
    4 goals voor Ralluf. 3 keer kluts, één keer mooi uitgespeeld.

    Barçelona - Real Madrid 0-5
    Idem als bovenste wedstrijd. Ster spelers hebben superlijm aan de voetjes.

    Chelsea - Manchester United - 3-3 ( penalties :+ )
    Eerst op 1-3 voorsprong gekomen, daarna gaan kutten en besloten om penalties te nemen. Voor een open goal met Drogba nog de boal naast krijgen ( halve meter van't goal af ) is erg knap. Houd die pannekoek nog 3 penalties ook :+

    Klutsgoals, verdediging die mee aanvalt en keepers die de bal als een stel zoutzakken weg werken. FIFA10 is gewoon geen voetbal spel. Het is net Super Street FIFAFighter 10. Heb jij een speler, laten we zeggen Drogba, dan kan je d.m.v de skill knop lekker dwars door alles en iedereen heen lopen. Voorgeprogrammeerde ballen, goals uit onmogelijke hoeken, slome keepers, rare paasjes, rare tacktiek en noem zo maar op. Nee, dit is een step-down t.o.v FIFA09.

    Al-met-al, leuke potjes...
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, in FIFA 09 kon je door alles heen rennen en heel vaak van 30 meter scoren, dat lukt je hier amper! :+
     
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind fifa10 ook beter, gewoon vloeiender en wat betreft superlijm, dat was in fifa09,08,07,06 ook. EA wil gewoon onderscheid in superspelers en gewone spelers. Nu is het ook wel eens handig om messi,ibra, cristiano ed een lekkere rotschop te geven !!! Ik probeer niemand eruit te trappen, maar wel hard er in te glijden, aanpakken die handel

    persoonlijk vind ik spelen met een 5sterren team een teken van zwakte
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Persoonlijk vind ik jou ook gigantisch uit je aars praten want... ( zie dikgedrukt ) dat wil EA dus helemaal niet. Ronaldo / Messi / Torres heeft altijd voorrang en zal ALTIJD beter zijn als ( zoals jij meld ) een gewone speler.

    Jammer genoeg zijn bovengenoemde spelers altijd super spelers. Daar bedoel ik mee;

    - Vrije trap tegen als je hem "aanpakt".
    - Gele kaart is meestal direct rood.
    - Keeper reageert altijd anders en bokst de bal altijd richting zo'n speler
    - Speler blijft balvast
    - In de regen is dit goed te zien. Heb jij een onbekende speler zal de bal over de lijn rollen, heb je Ronaldo ... dan blijft deze netjes binnen liggen.

    Bal kleeft aan je voet? Ja, vorige FIFA's had dit ook ... maar '10 is echt irritant vaak.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  13. Meowth

    Meowth Guest

    Daarom speel ik het liefst met Everton, niet echt hele goede spelers maar wel een team om van te genieten.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    net een van m'n lastigste wedstrijden.. kom nog 2-1 achter.. in 89' maak ik nog 2-2.. end match draw..

    Anyway, kijk ik nu bij match facts.. heeft die gast maar 2 schoten op goal gehad :+ voelde echt alsof ik zwaar onder druk stond
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een bitch ben jij :+ Ik vind dat ZO irritant. Sta ik 1-0 achter, kom ik op 1-1 ... wil ik doorspelen maar stopt hij.

    Ja, kan jij als Everton spelen ... wie zegt dat hij dat ook doet?
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0

    Omdat je misschien alleen maar met en tegen 5 sterren teams voetbalt, probeer gewoon een tijdje custom match met 4/4,5, dan weet ik bijna zeker dat je fifa10 leuker gaat vinden
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad met zulke teams vind ik Fifa gewoon een goed spel. Echter wanneer mensen spelers zoals Eto'o, Zlatan en Torres e.d. hebben vind ik het al een stuk minder. Snap echt niet wat deze mensen bezielen. Kies jij een 4 of 4.5 sterren team dan moeten ze per sé een 5-sterren team nemen. Echt om moe van te worden.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe train je eigenlijk het beste je virtual pro?

    Bij be a pro season heb ik nu 10 wedstrijden gespeeld, maar m'n pro word gewoon niet beter. Hoort dit zo, of doe ik iets fout?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina