1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Thanks, zal het straks eens proberen;)
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed , ben waarschijnlijk vanavond wel online man :)
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja ik ook.

    Eerst even een afwas van een week zien weg te werken en dan heb ik wel tijd ;)

    Spreek je wel ff op msn dan.
     
  4. Meowth

    Meowth Guest

    Vandaag live season gehaald, ik download de nieuwe update, en ik zie dat Chelsea.. heel erg is. :eek:
     
  5. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, die hebben met 7-2 gewonnen...
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Chelsea was altijd al .... heel erg :mad:
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verwijder ik me aangemaakte CAF , me virutual pro speler dus

    want hij staat nu standaard in de basis van het Ajax elftal en dat wil ik niet meer , wil die hele pop weghalen
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    prof bewerken en een ander team kiezen voor hem
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kunnen mensen binnen 10 wedstrijden op level 15 zitten?

    Ik heb 50 wedstrijden gespeeld en 30-35 verloren. Vooral in het begin was ik ontzettend crap, nu ben ik maar een beetje crap :+ en ben pas level 7. Maar komt omdat ik vaak win - verlies - verlies - win, oftewel ik speel voor lucht :emo:
     
  10. Meowth

    Meowth Guest

    Je speelt inderdaad voor lucht, probeer een reeks te halen van 10 ofzo, en je stijgt als de malle. :) Na 56 wedstrijden heb ik nu 3000 punten, en 4 daarvan telde niet mee. (Hun quitten, ik krijg 0 punten, maar wel een win) Maar 10 wedstrijden, level 15 is onmogelijk.
     
  11. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gebeurde me net ook al ja, 4-0 voor, herharlingsfilmpje start, hij quit, geen punten :-/
     
  12. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je precies zien wat je vorige resultaten zijn en je punten die je daarmee hebt bereikt. Heb vorige week al een tijdje zitten zoeken, maar kon het niet vinden.|:-
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad, 2x achter elkaar kreeg ik geen punten terwijl zij leavden? :mad:

    //Edit

    Shit he, net een schitterende goal tegen Fiasco.
    Gaf hoge steekpaas en schoot hem on the volley vanaf ongeveer 16 meter recht in de kruising _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  14. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, wat komt er af en toe toch een triest volk over xbox live. Eerst een potje Feyenoord-Feyenoord 6-1 gewonnen en gewoon een sportieve wedstrijd.

    Daarna Feyenoord-Ajax kom ik in de 50ste minuut met 3-0 voor, begint hij ineens iedereen neer te schoppen totdat hij 5 rode kaarten heeft.. En dan mij nog een message sturen dat ik maar lekker dood moet gaan ofzo:+
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaargh, ik word gewoon gestoord door dit kutspel.

    Ik speelde net met Gala tegen Milan en ik wist hem warempel tegen te houden steeds, was degene die de hele tijd druk zette maar een goal bleef uit. En dan heeft hij een counter met dinho en dan scoort hij van buiten de 16 met een slap schot terwijl zijn superkeeper al mijn schoten tegenhoud. Word je toch gewoon gek van :x

    Ik ga maar weer MW2 doen :emo:
     
  16. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    welk niveau ben je nu?
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord-ajax kan ik zo van genieten he..
    Toen ik nog flink fifa speelde wel een paar hele leuke potten gehad, met als leukste toch wel een wedstrijd waarin ik binnen 10 minuten 2-0 achter kwam en toen voor rust al 7-2 voor stond waarna hij wegging.. Dan 1 berichtje sturen: Je bevestigd het weer, Joden lopen altijd weg.
    Vind ik gewoon geweldig, hij vond het wat minder gezien z'n schelden wat er op volgde. Maarja, in zo'n geval vind ik het dus zelfs leuk dat ze leaven :+
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die was wel schitterend inderdaad. Had echt zo iets van 'HAXORS KUTJOCH! :+'
     
  19. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Niveau 27.
    Het wordt alleen steeds lastiger om tegenstanders te vinden die geen fraude teams met live season gebruiken.

    Ik geniet er ook altijd van, deze kreeg ook een vriendelijke message van mij terug:). Feyenoord-Feyenoord vind ik ook altijd leuk, omdat mijn grootste overwinning ooit (14-0) Feyenoord-Feyenoord was:9.

    Het ging vandaag erg lekker. 7 wedstrijden gespeeld, 7 gewonnen met een doelsaldo van 31-5:)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  20. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur dan altijd een berichtje:

    Speelde we nou in het Fusball stadion of de aRENa?

    Zielige kerels die op het begin scoren door een klotegoal van suarez, omdat die darley zo bere slecht is. Daarna nog juichen om ze daarna met cisse er uit te lopen en te scoren. Heerlijk.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina