1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg die achievement ook onwijs random. Geen idee hoe ik er toen voorstond maar ineens plopte die op. Volgens mij is het ook ergens bij een update fout gegaan. Een paar maanden na de release hoorde je niemand klagen over deze bug
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ik maar wat head to head matches ga spelen. even in de top 100 van NL komen.
     
  3. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist, speel ik met Arsenal in de CL tegen Bayern, staat Ribery op linksback, wtf:emo:
     
  4. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou nu heb ik inmiddels al 11 keer achter elkaar niet verloren en heb hem nog niet.... EN heel fijn gister in mijn laatste potje quitte er weer één dus ik kan weer overnieuw beginnen...

    Trouwens had jij die streak van 10 in één speelsessie gehaald of had je tussentijds je xbox nog uitgezet. Ik begin een beetje het idee te krijgen dat je 5 keer niet mag verliezen in één speelsessie of dat je vijf keer achter elkaar moet winnen om de streak te krijgen.
     
  5. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je ook echt 5 keer winnen achter elkaar. En die heb ik niet allemaal achter elkaar gespeeld dus ik denk niet dat het in één speelsessie gehaald moet worden. Probeer gewoon 5 keer achter elkaar te winnen, dan zou je 'm moeten hebben.
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar lijkt het wel op inderdaad, maar in de omschrijving van de achievement staat volgens mij echt Play 5 consecutive Xbox LIVE Head to Head Ranked matches without losing.. maar denk inderdaad dat jij gelijk hebt en dat het gewoon niet goed is omschreven.

    Dan gaan we vanavond weer opnieuw aan de bak, gister quitte er weer zo'n eikel nadat ik drie keer achter elkaar had gewonnen.
     
  7. davarious

    davarious Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een paar vragen over het spel...

    Ik ben totaal nieuw met een Xbox 360 en ben gister gister aan het klooien geweest met Fifa 2010.

    1> Toen ik Fifa 2010 voor het eerst aan had gezet moest ik een standaard team kiezen die dan wordt ingesteld in je profiel waarmee je standaard speelt.
    Hoe kan ik deze veranderen?
    Ik heb bijvoorbeeld al teams gewijzigd en daarbij ook de tactieken e.d. aangepast en opgeslagen, maar als ik dan weer terug gaat naar de Arena en bijv. een Quick Match gaat spelen, pakt die weer de standaard ingestelde team.

    2> Hoe kan ik met andere een multiplayer game starten, zodat je tegen elkaar kan spelen?

    3> Tijdens het opstart van Fifa 2010 kun je een taal kiezen, ik kies hier Nederlands en dan is vervolgens alle tekst in het Nederlands, maar het commentaar in een wedstrijd is in het Engels.
    Maar als bijv. spelers gaan wisselen is die commentaar weer wel in het Nederlands.
    De standaard local taal instelling op me Xbox is Nederlands.
     
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nu op een 20 win streak :D
    Lazio speelt tog erg lekker egt een top team
    Over een week sta ik zeker in de top 100 van NL.
     
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    laatste tijd met clubs vaak dat de tegenstander 0 punten heeft en wij winnen maar dat we toch minpunten krijgen. echt heel vaag.
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bologna 0 - 1 Galatasaray
    Damn, wat een wedstrijd. M'n eerste schot werd geblokt, bal komt rechts net bij de lijn van de 16, Keita rent en knalt hem op de keeper, rebound #2 Keita vanaf de zelfde plek alleen iets dichterbij het doel op de paal. Daarna 1-0 gemaakt met Baros, in de tweede helft weer op de paal geschoten met Keita 8).

    Zulke potjes zijn echt veel leuker dan die 5* crap :thumbs:
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Streak van 21 naar de klote tegen een of andere gap die niet fifa kan spelen :mad:
    Elke keer als ik een lekkere streak heb lijkt het net of er een wedstrijd komt wanneer die streak gewoon moet beeindigt worden hoe slecht de tegenstander ook is -.-
    3x paal en 1 keer haalt de keeper een ONmogelijke bal van mij uit de hoek , keeper stond helemaal bij de andere paal schiet vanaf 14-16 meter keihard naar de andere kant van de paal keeper komt met supersave en KLEMT hem ...

    Ben nu ook achter gekomen dat de steekpass ook te nep voor woorden is ...
    Loopt er een speler van mij helemaal vrij in het centrum van ongeveer 20 meter afstand van de speler die de bal hebt.
    Druk ik de Y bar tot BIJNA vol in geeft hij een babypasje van 3 meter :emo:
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    1>: Mijn instellingen (onderin) en dan Mijn Profiel, en dan kan je het daar veranderen.
    Die opstellingen is héél vaag. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als jou.
    Antwoord op je laatste vraag: Je gaat naar Xbox Live>>Ranked Quick Match>> Dan met je pijltes beetje zoeken> En dan 'Speel tegen een vriend' en dan invite je de desbetreffende persoon.
     
  13. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Een win voor je streak telt alleen als je tegenstander de wedstrijd afmaakt. Leaved de tegenstander dan telt die niet voor je streak.
     
  14. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog twee weken tot Ultimate team. Eindelijk wat vernieuwing...
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heerlijk onverdiend gewonnen.. Zelfs tegen everton haha.
    Die gast was wel goed.. hij scoorde vrij snel 1-0, gelukkig maakte ik een mooie 1-1.. maar hij had mij constant door en hij had veruit de beste kansen en meeste corners. Maar toch in de eerste verlenging met 1-4 voor komen.. hmmm, en toen ging meneer weg hehe.
     
  16. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies 2 weken?
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Erg herkenbaar... Had ik zelf laatst ook, toch vreemd dat het dan in de verlenging opeens zo hard gaat, terwijl je in de reguliere speeltijd aan elkaar gewaagd bent. Vond het niet echt erg, omdat het in mijn voordeel uitviel :p
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je eenmaal de ruimte krijgt, omdat de ander wel naar voren moet. Dan gaat het heel erg snel, als je goed in counteren bent tenminste:+
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Heb je wel weer gelijk in, de tegenstander past natuurlijk zijn tactiek/opstelling aan om zodoende alsnog een doelpunt te forceren, waardoor er elders gaten ontstaan.
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij dat soort situaties wint de gene meestal die de 1e goal scoort en dan gaat het meestal hard.
    Stond is een keer onverdiend achter met 1-2 met nog 30 minuten ingametijd te spelen.Stond ik na 25 minuten voor met 8-2 omdat ze opeens wel alles erin knalde wat ze in de in de 1e helft niet deden 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina