1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, same hier. Hij begon met Inter, en bij mij staat Barça altijd als standaard. Dus ik veranderen naar Galatasaray (Speel daar altijd mee), wat doet hij? Gaat naar United. 8)
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Chelsea, Inter, Man. United, Barça, Real Madrid... dat zijn de teams waar ik 90% van de keren tegen speel. Mensen met LiveSeason pikken altijd de sterkste d'ruit, en dat is logisch.

    Jammer genoeg domineren cheaters en glitchers het spel momenteel.

    Win je, verlies je nog punten.
    Win je, dan is je streak weg.
    Sta je 1-0 achter en maak je 1-1, verlies je nog punten en een -1 game.
    Jammer dat het dan online zo moet gaan ...
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb je zelf Live Season? Zo niet, zet het uit, dan kom je al veel minder de 'gebruikelijke' teams tegen.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat ze niet gewoon die hele top 100 eruit flikkeren. Je ziet toch zo dat het cheaters zijn.
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    toch vind ik die lobby waardeloos werken. Ik kan niet met 1 druk op de knop iemand van mijn skilllevel uitdagen. Wanneer ik dat doe zit er altijd wel iemand tussen die sneller reageert omdat ze het schijnbaar leuk vinden om met hun skilllevel 50 tegen iemand van lvl 5 te spelen.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Waarom kies je dan niet gewoon een quick ranked match? Speel je ook tegen mensen met hetzelfde skill level als jou;)
     
  7. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    was dat maar zo.
     
  8. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ga je dan taart uitdelen ofzo? ;)
     
  9. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo, quick ranked match is altijd op skill-level.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja maar je gaat voorbij aan het ergerlijke punt. Die vent is waarschijnlijk fan/supporter van Juve en hij wachtte dan ook tot ik naar Bayern was gegaan. Vervolgens gaat hij doodleuk naar het 5-sterrenteam Man. U.. Ik kom hem dus tegemoet door een lager geranked team te nemen maar vervolgens gaat hij daarna nog eens ff voor een 5-sterrenteam kiezen. Dat is gewoon belachelijke en irritant.
     
  11. Meowth

    Meowth Guest

    Hoe kan dit ooit zo veel bij jou gebeuren, het is bij mij maar 2x gebeurd in 600 games.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zeker man. Ik leg het hieronder in een edit, voor de nieuwsgierige onder ons, even uit.

    EDIT

    140+ gewonnen wedstrijden, nu al over de 6000 punten. Dat kan maar op één manier. Je punten glitchen. Dat zou een hele hoop verkloren. Dus kom niet aan met je heilige FIFA praat, want je bent geen haar beter als de rest van de cheaters.

    Je wint, toch verlies je punten en ga je -1 op de streak.
    Je verliest, je verliest punten, logisch. Zo hoort het in FIFA10 ook, normaal.
    Je wint, DIK. Helaas, je verliest punten, -1 op de streak.
    Je speelt gelijk, helaas, je verliest. -1 op de streak.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  13. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Komt omdat hij waarschijnlijk niet 2 tot 4 keer achter elkaar verliest ;)
    Ik heb zelf ook 110 heb winst en 16 verlies tegen mijn eigen level en verloor toen nooit 2x of 3x achter elkaar dus verloor maar 10-20 punten totdat ik 3x achter elkaar verloor en in de 2e en 3e verlies partij -30 tot 40 minpunten kreeg vanplaats 10-20
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan best.

    EDIT
    Ik heb niks met Meowth en die hele top 10. Elkaar hoger op helpen. Gaat nergens meer over. 5 accounts heeft hij al gehad, op 4 gebanned en op deze gaat hij ook vrolijk glitchen. Mensen doen er WEKEN over om op de NL ranking te komen en hij flikt het in twee dagen. Yeah right :+
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
  15. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    ik zag in de fifa winkel, dat je wk content kon downloaden,wat houd deze download precies in?
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    WK Content?

    Vrij simpel. Het WK komt eraan en FIFA10 krijgt dus shirtjes e.d. Je blijft de huidige shirts houden. Hoe dichterbij het WK, hoe meer shirts e.d je gratis kan downloaden.
     
  17. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik dat eens proberen.

    Waarom speel je met een ander account tegen beginners?
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Bayern rocked als een malle met de nieuwe live form. Robben is 92 en speelt werkelijk alles uit. :lol:
     
  19. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    2e manier = eigen opstelling maken: verdedigers op 16 meter,3 middenvelders voor de middellijn en 3 spitsen ver vooruit schuiven en dan lekker rennen. Zo kan je ook veel punten krijgen
     
  20. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, beetje goede tegenstander countert je helemaal kapot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina