1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je shit gewoon regelen, zorg dat je een goede internetverbinding heb, kom anders niet online.
    Om toch een argumentje ertegenaan te gooien. Er zijn ook wedstrijden dat je in de eerste helft 15 kansen tegen krijgt, en er zelf maar 2 heb, maar door dom toeval sta je wel 1 -0 voor. Omdat je weet dat de ander beter is besluit je om in de rust maar ff het kabeltje eruit te trekken, zodat je toch de win pakt omdat je voorstaat. Na verloop van tijd wordt dan na ieder 1e doelpunt gedisconnect, door diegene die dat doelpunt maakt. Alles voor de win.

    Over dat dikgedrukte: Jij moet iedere dag melden hoeveelste je van NL staat, who the fuck cares. Dit mag Stooker best ff melden hier. Vind ik relevantere informatie als die jij hier post. Het is niet dat het 'jouw' topic is ofzo :+
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2010
  2. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zal zijn kabel eruit halen bij een voorsprong. Disconnect is een lose, vind het wel prima zo. Heb nu 820 gamerscore op Fifa 10 en het wachten is op Ultimate Team dat online komt op 25 februari.

    Ik kreeg trouwens de achievement (Win 100 Online Matches) na 72 wedstrijden. Ik heb er nu 106 gewonnen ongeveer dus ik had hem sowieso wel gehaald.
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu 73, dus waarschijnlijk moet ik wel 100 matches winnen:+
     
  4. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hele schievement-verhaal is zo bugged als maar kan, ik had na 10 uur spelen de 50 uur achievement al. Om maar te zwijgen over die 50 transfers die je moet doen. Die achievement heb ik ook. Volgens mij 2x een speler gekocht zolang ik het spel heb :+
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ach, of dat nou een minpunt is... :+
     
  6. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar ;)
     
  7. Meowth

    Meowth Guest


    Als je beter leest, zeg ik dat de wedstrijd als niet gespeeld beschouwd word, geen win, geen gelijkspel, geen verlies.
     
  8. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog.... ze moeten er niets aan veranderen zoals het nu is.

    Alhoewel, quitters harder aanpakken mag natuurlijk altijd.
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Nog iemand op zoek naar een fifa 10 club? Virtual pro moet rond de 80 zijn en op de flanken kunnen spelen. Het is ook mooi mee genomen als je leuk uit de voeten kunt als any.

    Stuur mij een pm of voeg me toe op live Kontschopper NL
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wanneer komt de Winter Transfer Update nou eens uit
     
  11. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kwam die op 22 februari.
     
  12. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    24 februari
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    1 dag voor UT dus?
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ben nu iets van level 25-27 en ik ben begin de game nu steeds meer te haten ...
    Alle potjes die ik nu speel draaien echt om geluk.
    Of ik krijg ik van die gay goals tegen omdat je spelern opeens lomp doet of niet reageert of ik schiet 3 tot 6 op de paal in een wedstrijd :mad:
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    Vandaag begonnen met 15 verlies, en nu 23 verlies, het gaat niet goed met me.
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

    Alhoewel, vandaag was ik eindelijk weer eens lekker bezig en had ik een winstreak van 11 gehad, maar twee viel mijn xbox live uit na het laatste fluitsignaal wat twee keer resulteerde in een 3-0 verlies terwijl ik eigenlijk had gewonnen.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dus vanaf die datum zit Ruud van Nistelrooij bij HSV?
    Ik ga het spel binnenkort weer aanschaffen, dan wil ik graag met HSV spelen met mijn held Van Nistelrooij.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yes, moet je wel die update downloaden. Bij mij zit Ruudje al bij HSV, ik update altijd alles zelf. Kan er niet tegen als iets niet klopt qua spelers bij clubs in footies. :+
     
  20. SuFFz

    SuFFz Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar online zit Ruud van Nistelrooij nog niet bij HSV. Daar is een update van EA voor nodig. Anders kan iedereen zijn eigen team maken gewoon Ronaldo bij Ajax etc.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina