1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben 't met je eens. Ik heb van m'n laatste 20 wedstrijden, er maar 6 gewonnen ofzo? Zo slecht ben ik nog nooit geweest met fifa. Probleem is dat ik precies hetzelfde speel als eerst, maar m'n goals niet maak.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben gestopt daar de logica van te begrijpen. Als er al een logica achter schuilt. Speel af en toe een potje online en meestal win ik meer dan ik verlies, maar de meeste fun haal ik toch uit clubs. :)

3. Meowth

Meowth Guest

Heb exact hetzelfde. :'-(

4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, van de laatste 4 wedstrijden er 3 verloren en geen enkele keer was de tegenstander echt beter... Fifa haat gewoon Nederlanders als ik dit topic zo doorlees

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij is dat gewoon wat qua online, verlies een keer en je verliest meteen een hele reeks wedstrijden. Ook al ben je veel beter, opeens gaat alles mis en blijf je verliezen.

6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar het is gewoon triest, komt er een hoge bal. Staat Ronaldo 20 meter van je af. Neem je hem aan, staat hij binnen 2 seconden al naast je en ben je de bal weer kwijt.

7. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gister ook weer menig maal geërgerd met online spelen stond 4-1 voor tegenstander gaat weg, volgende potje zaten in de 80ste minuut stond 7-0 voor gaat de tegenstanders weer gek gelijk maar avoid player ingevoerd bij Live hopelijk geen last meer daarvan.

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Jij wint tenminste nog...

Precies wat ik net had meegemaakt. Moest tegen Real, komt weer zo'n hoge bal uit de kluts. Ik neem aan, maar hij wordt met de borst aangenomen -> Ronaldo komt lekker aanrennen -> pakt de bal af -> 1-1 op de keeper af -> doelpunt

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel gewoon niet tegen Real Madrid. :)

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je niet tegen 5sterren team speelt heb je daar echt veel minder last van, gewoon tegen maximaal 4,5 ster spelen

Edit: Daz was me voor (in het kort, dat wel dan) ;)

Laatst bewerkt: 17 feb 2010
  11. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat komt misschien ook omdat ik net ben begonnen met online spelen en nog tegen de 'beginners' spelen die misschien net met FIFA10 zijn begonnen. En daarnaast speel ik het erg veel en ben ik opzich wel aardig opdreef als ik online moet spelen ik weet niet op welk level jij nu zit met online ik ben op dit moment lvl6.

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 26 nu volgens mij

Ik probeer ook altijd tegen max. 4,5 te spelen, maar dan kan je soms wel een uur zoeken voor een goede match..

13. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je na een wedstrijd tegen een 'normaal' team, prefered player, maar ja, dat is denk ik een druppel op de gloeiende plaat :confused:

14. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gister opzich wel leuke potjes gespeeld ook met Lounge mode online was ik West Ham United tegen Anderlecht was echt een hele spannende pot en alles ging over een weer eigenlijk tot dat ik echt ruim in blessure tijd nog de winnende goal maakte was wel erg blij en gelukkig kon ik weer online spelen omdat de ea-servers down waren.

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Net toen ik dacht dat het niet erger kon, gebeurde het;

Mannetje koos Barca, dus ik dacht ''Fuck it, ik kies Real''
    2-2 in de 70ste minuut als Touré een rode kaart krijgt. Natuurlijk profiteerde ik hiervan, 3-2 en wat gebeurt er in de 90ste minuut? Messie geeft voor, Pepe kopt hem zo in eigen goal...................... En in de wedstrijd ook 5 keer paal/lat geraakt, ongelooflijk. Dacht dat MW2 ergenis spel nummer 1 was...

16. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk uit me -11 streak. - 400 punten gegaan ongelofelijk... doe ik net weer 4 potjes en ja hoor kom voor met 1-0 gaat die leaven en yes weer -1 erbij..

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoera! Ik ben niet de enigste! \o/

Sta je voor, verlies je nog. Heb geen idee hoe ze dit voor elkaar krijgen. Als hun disconnecten is het een -1 verlies voor jou.

18. wonkyfurball

wonkyfurball Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he? wanneer komt nou dat ultimate team uit of is die eral?

ik zie nog niks in het menu en ook niks om te downloaden?

miss is deze vraag al een x gesteld.

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik vraag me ook af wanneer nou de winter transfer update uitkomt. kom op hoor he, we zitten alweer bijna in maart

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    25 Feb. geloof ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina