Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :emo:jij wel

    edit: heroiic drogba lol! :emo: :emo:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  2. Meowth

    Meowth Guest

    Tenzij jij een potje wilt? :)
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat riep ik een week geleden ook al. Hoe dan ook, ook al sta je 20-1 voor ... als hun dat ene doelpuntje maken verlies je al.
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vaak is het zelfs zo, dat wie als eerste scoort, die wint dan ook. Maar zodra het 1-1 word, word je ook meteen keihard vernederd, zonder dat je slechter gaat spelen.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat is die boost ofzo..
    Waar bij veel games juist handicap geldt; degene die achterstaan worden iets beter, is bij fifa andersom; degene die voorstaat krijgt alleen maar betere passes etc.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb sinds zondag niet gespeeld, kom ik vandaag online, eerste potje wat ik speel gebeurt me precies hetzelfde.
    Volgens mij gebeurt het als ik scoor, de tegenstander neemt de aftrap dan pak ik de bal af en wordt ik gedissconect.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik ook een aantal keer gehad, nogal vreemd is dat. En die wedstrijd telt dan niet mee als win of loss, alsof ie nooit bestaan heeft.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Net weer een potje Ranked gespeeld, Barca (ik) tegen Chelsea (hij), 5-0 gewonnen. Respect dat hij niet weg ging, want ik stond in de 50'ste minuut al met 5-0 voor.
     
  9. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 4 wedstrijd waarvan 3 uitgespeeld. Wat kan het toch tof zijn, en wat is Real een lekker team :).

    Losses zijn voornamelijk disconnect's omdat m'n draadloos internet het wel eens laat afweten :').

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]

    3 losses kwamen door de verbinding die wegviel|:-
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  11. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren een potje 6-5, ik Real, hij Chelsea. Ik kom door een mooie schaar van Benzema door zijn verdediging en sta best lang 1-0 voor. Dan komt hij op den duur snel op 1-3 en gaat steeds irritante dansjes doen bij het scoren. Score rechtgetrokken naar 4-3, hij weer op 4-4 in de laatste minuten. Ik breek nog een keer door met Ronaldo maar hij haalt me neer, rood. Vrije trap word met moeite gekeerd maar dus 11 tegen 10 de verlenging in. Toen scoorde ik met Ronaldo 5-4, maar na het schot haalde hij me nog neer dus rood voor Ashley Cole. 6-4 voor mij even later door VDV en hij kreeg nog een penalty, 6-5 dus. Wat een pot :)

    Is er al nieuws over de update? Bij PES is er een uitgekomen geloof ik maar FIFA nog niet naar mijn weten?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  12. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    2/3 speel alleen met 5 sterren zie ik, is opzich wel jammer. 4,5 ster en lager is zoo veel leuker:)
     
  13. Meowth

    Meowth Guest

    Moest voor dat Reflex GT toernooi tegen een echte veteraan in de derde ronde, hij heeft 2x gamebattles playoffs gewonnen.

    En raad is? Gaf hem harde pakkie, 1-1, 5-1, 5-1. O-)
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Had jou ook 2x harde pakkie gegeven als me verbinding hem niet nokte na me doelpunten:+
    Maar het gebeurt me nu met elke ranked match, hoe is het bij jou weggegaan Shin?
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wow, ik speel net voor het Reflex tournooi, sta binnen 10 minuten op 3-0, en in de eerste minuut na rust 7-2!!! hij leavde. wel jammer dat ie leaved maar heb foto's gemaakt.
     
  16. Meowth

    Meowth Guest

    I'm the comeback king!
    Ben spellen aan het verkopen om geld op mijn paypal account te krijgen, het liefst vanavond, met het geld ga ik meedoen met een online toernooi. :x
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar potjes was het over, en soms komt het weer een keer terug. Volgensmij ligt het gewoon aan EA.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ok, het valt me wel op dat ik het alleen bij quick ranked matches heb...
    Als ik zelf een game aanmaak in de FIFA lobbies gebeurt het niet, heb er net 7 gemaakt en bij elke hield ik mijn adem in:+
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Iemand enig idee wie TheJoker O416 is?
    Stuurt hele stoere berichtjes nadat ik in laatste minuut 3-3 gelijk maakte.D
    Dus ben wel benieuwd.
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ie van het forum is? Want anders lijkt het me vrij onmogelijk, met miljoenen online Fifa gamers
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina