1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Weer een nieuw account? Je bent hard op weg om onze kale poes te evenaren! 8)

Die link van Ferron doet het trouwens niet(als ik op Black of White klik, krijg ik 'Page not found') bij mij. :mad:

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  2. Meowth

Meowth Guest

Seqinho opponent skill level is nu 21,7. :D

France OLIVIER OM
    Skill-niveau: 29
    0

Spanje Seqinho
    Skill-niveau: 17
    3

Fiorentina SterileFlame
    Skill-niveau: 28
    0

Roma Seqinho
    Skill-niveau: 16
    3

West Ham Chappy112
    Skill-niveau: 25
    0

Sampdoria Seqinho
    Skill-niveau: 15
    4

Angleterre yocodibambino
    Skill-niveau: 27
    5

Italië Seqinho
    Skill-niveau: 15
    6

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2010
  3. In de zin van Xbox of in de zin van dit forum, dit forum is omdat ik steeds een IP ban krijg. Maar ik ben het er niet mee eens dus ik blijf gewoon terug komen.

Als je in de zin van Xbox bedoelt, ik heb maar 1 andere account en daar speel ik tijdelijk niet op :b:

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Slimme uitspraak...... :+

En je 63 games zijn natuurlijk zo geboost als maar kan.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha wel handig dat je dat dan ook hier neer zet :D.

Ik mis fifa een beetje. Maar heb geen zin om er weer 30 euro voor neer te leggen. Ik probeer is pes aan iemand te slijten. In welke maand komt fifa road to the world cup uit?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry hoor, maar als er één persoon is die er niet boost, dan is hij het wel.

7. Het is niet slim, het is niet dom. Neemt toch een dag zoniet minder voor hun in beslag om te merken dat ik het ben. Dus of ik het zeg of niet, no difference.

En Vato, dat jij het niet kan betekent niet dat niemand het kan. Ik boost niet, ik win gewoon bijna altijd. Is niets nieuws, is niet raar en is niet anders. Is al sinds Fifa 2005.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    meowth voor jou vind ik die van kale poes tellen

9. Meowth

Meowth Guest

Zou je onze wedstrijd met capturecard op kunnen nemen?

E: Aernie, vanwege de naam?

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2010
  10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nee vanwege feit dat die meest representatieve beeld geeft

11. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij ben zo'n neppe faggot.

Eerst Meowth zwart maken dat hij meerdere accounts heeft, terwijl jij zelf ook naast GT Zaadloos een GT inissi (ofzo) heb aangemaakt. Kan jij ook lekker boosten natuurlijk.
    62 matches gewonnen, je oma.

Gefeliciteerd slimmerd, waarom ben jij eigenlijk gebanned dan

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Boosten ofniet die gast is goed in Fifa hoor, ik weet nog dat die me 7-1 gaf (had Fifa toen pas twee dagen maargoed).

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het vooral triest dat hij eerst andere mensen van alles en nog wat verwijt terwijl hij zelf precies hetzelfde is.

Zielig stakkertje. :'-(

14. Vriend, ik was gebanned van Live voor een anderhalve maand. Op Zaadloos ben ik level 30, had weinig trek om tegen level 30+ weer te beginnen met spelen.

Maar goed, kom jij maar met bewijs waar ik boost dan. Ik kan je me stats geven waar je me tegenstanders ziet + me laatste 20 tegenstanders was er geen 1 hetzelfde. Succes!

Jij bent pas vies, alleen omdat ik goede stats heb ben ik ook maar meteen een booster. Moet ik nou expres games gaan verliezen omdat ze anders te goed zijn? Kom op

En Kale Poes had ook geboost, heeft hij zelf toegegeven + je zag zijn match historie met zijn eigen accounts. Nou als jij mijn naam in Zaadloos zijn historie kan vinden krijg je van mij maand salaris.

En ik werd gebanned omdat ik iemand een mislukkeling noemde bij het voetbal-topic. Kan het net zo goed tegen jou zeggen weer

15. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk maar uit, anders kom ik je ff opzoeken. Weet waar jouw huis woont 8)

16. Meowth

Meowth Guest

Vato, 62 wins is haalbaar hoor, alleen niet voor mij op dit moment omdat ik alleen tegen skill level 26+ ga.

17. Als je het doet om zwart te maken heeft het weinig nut, iedereen weet hier dat ik dat niet doe. Heb vanaf het begin af aan in de top 10 van Nederland gestaan totdat ik gebanned werd van live. Denk je nou echt dat ik moeite zou hebben met die beginnetjes?

Kom op man, ik loop over alles en iedereen heen onder level 24/25

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ja joh vent, ik vind het allang best hoe je het speelt. Je zal wel een balletje kunnen trappen dan.

Maar zeg zelf, iemand komt aanzetten met 62 gewonnen uit 63 gespeelde wedstrijden.

Is wel een beetje apart of niet, O-)

19. Dus alleen omdat het apart is, is het gelijk boosten? :emo:

Wat wil je nou dat ik doe dan? Dat ik expres ga verliezen want anders zijn de stats te onrealistisch? Wat ik heb is makkelijk haalbaar hoor als je een beetje Fifa kan spelen.

God ik mag nog dankbaar zijn dat ik 1x echt alles tegen had en met 2-3 verloor anders zat ik helemaal met de gebakken peren :'-(

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik won gisteren met 5-1 van hem!:+

Sorry zaadje <3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina