1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CrispyMule

CrispyMule -No Guts No Glory-

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen we niet een topic aanmaken waar iedereen elkaar lekker bezig kan houden met welles/nietes?......kunnen we het hier gewoon over Fifa hebben.

Of je nou in het multiplayer topic van COD zit te lezen of in het Fifa topic, het gaat al dagen over boosten/niet boosten.....kom op zeg. Het lijkt wel of ik naar een ruzie tussen mn twee zoons van twee en vijf zit te luisteren.....wel, niet, wel, niet, ikke, nee ikke, jij begon, nee jij begon......pfuuuuuuut.

Ga gewoon lekker een potje ballen met elkaar, 2x 45 minuten, verlenging en eventueel pingels......eind goed al goed and the winner takes it all. (of gaan we dan weer dagen lopen emmeren over geluk of valsspelen?)

2. Meowth

Meowth Guest

Gedisconnect tijdens een potje waar ik met moeite 3-1 voor kwam.

/emo

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ff verduidelijking voor mijzelf:+

Seqi, boost jij? want als je 143x hebt gewonnen, hoe kan je dan in godsnaam 17.000 skillpoints hebben.

Zoja, waarom boost je..?

4. Meowth

Meowth Guest

Viktor, de redenen kan je zien in deeltje 6. :lol:

5. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wil dat jij doet? Een heel hoog gebouw opzoeken en naar boven gaan. Als je dan eenmaal boven bent, naar het randje lopen, daarna mag je zelf heel creatief zijn. }:]

Je bent gewoon een loser omdat je op 2 verschillende accounts speelt. *)

Ik lach je toch wel uit. 8)

6. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    En ik lach jou uit, omdat je zomaar oordeelt over of iemand zou boosten of niet en geen eens luistert naar zijn argumenten.

Hij zegt toch dat hij gebanned was met zijn oude xbox met zijn account Zaadloos, ik kan me dan best voorstellen dat je niet weer met dat account gaat spelen omdat je dan bang bent dat je weer van xbox live wordt gekickt terwijl je het deze keer wel legaal doet. Dat lijkt mij een aardige verklaring waarom hij speelt met een andere gamertag als voorheen.

7. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou wel een potje willen zien tussen Zaadloos en Vato en kijken wie er dan wint

8. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Lachen niet, in 't Fifa topic :lol:

En ik had de discussie ook allang gesloten bj post #98, maar henkie zaadloos wou er nog even op doorgaan.

Au, mijn buik

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En op dezelfe dag dat je terugkomt, ga je weer ruzie zoeken. Ik zou wat langer in de spiegel kijken. Overigens is "trieste ******lijer" niet hetzelfde als mislukkeling, maar dat kan aan mij liggen.

EN NU WEER ONTOPIC. Ik wil dat boost gezeik niet meer horen. Wij spelen hier (eerlijk) Fifa en niets anders.

10. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal hij vast wel winnen hoor.

Ik ben niet zo onwijs goed, volgens mij net zoveel win als loss

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na al deze zever heb ik een gewone vraag
    ik heb live season en die staat aan.
    nu telkens als ik een wedstrijd wil spelen zegt hij dat er een nieuwe update is en moet ik die ook instaleren.

nu vraag ik me af of dat normaal is dat dat bij elke wedstrijd zo is ?
    is wel vreselijk ambetant.

12. Voetballetje

Voetballetje Guest

En dat is precies de reden waarom ik me er niet bij neer leg. Punt 1 ik heb geen trieste ******lijer gezegd. Punt twee die Vato zit hier te etteren en mag daar mee doorgaan terwijl ik voor zoiets om de havenklap wordt gebanned.

Voor jou is het 1 klik om mij te bannen, voor mij zijn het er 2 om weer terug te komen. Dus ik snap niet waarom hier mee wordt doorgegaan. Enige waar ik post is hier

/Mod Zeker wel. Je had een 2 maanden ban, omdat je wéér ruzie liep te zoeken. De posts in de foto hebben je echter je ip-ban bezorgd. Eigen schuld, dikke bult. Als je fatsoen toonde hadden we nog wel willen praten. Ten tweede, het gaat jou niks aan wat wij met anderen doen. Niemand mag hier etteren, dus Vato ook niet. Ten derde, als je alleen maar ruzie blijft zoeken, zullen we ook zeker ermee doorgaan om je weer te bannen. Die klik maken we maar al te graag. - Matrix

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag echt me dag gewoon niet schiet je 25x op doel scoor je maar 1 of 2x waar je normaal er 8 zou scoren omdat je speler lomp schiet en of pas na 3 seconden schiet waardoor hij een pufbal schiet.

Net weer zon potje gespeeld.
    Die gast had 4x schoten op doel scoort 4x en ik schoot 20x op doel en scoor er maar ook 4 en dan had hij ook nog dosis geluk van zijn 4 doelpunten :mad:

14. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want klinkt dit toch ontiegelijk bekend in de oren, echt zo een wedstrijd reeks, waar je dan lekker speelt enzo, en dan gewoon NIKS maar dan ook NIKS af kan maken! Daar baal ik altijd zo van.

15. Voetballetje

Voetballetje Guest

Voor mij gaat het wel redelijk

Ik had net ene potje Chelski vs. Chelski, niks ging erin en toen maakte hij 1-0 uit de corner (meest vervelende manier om een tegendoelpunt te krijgen) en in de 70e minuut ofzo maakte ik weer gelijk. Toen verlenging en had ik uiteindelijk gewonnen met 6-1, toen ging ineens alles. 3 doelpunten 1e verlenging en 2 doelpunten in de 2e 8)

16. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb dat altijd als ik tegen `neppe` spelers speel die er niks van bakken.
    Dan is hun keeper opeens een superhuman of spelen ze opeens met 13 man en dan bedoel ik dus de 2 palen van het doel.
    En dan denk je eindelijk te gaan scoren en dan schiet hij op een onmogelijke manier naast of tegen de paal.
    En dan krijg jij een aanval tegen en gaat de bal op een vreemde manier het doel in ...

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Met FIFA 2009 was ik #21 van de wereld op een gegeven moment, en dat was ook zonder te cheaten.
    Ik snap niet dat je zoiets doet als je skills hebt, jij kan echt wel goed FIFA-en, je zorgt er dan toch gewoon voor dat je hoog op de Nederlandse leaderboards komt?
    Maar ja dat vind ik dus.

18. Meowth

Meowth Guest

Sin, wil je unranked? :9

19. Meowth

Meowth Guest

Heb je automatisch opslaan aanstaan?

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dit gaat er meer op lijken :cool:

Team Bor. Dortmund Lazio
    Uitslag 0 4
    Schoten op doel 5 9
    Schoten 8 13

Team Lyon Lazio
    Uitslag 0 2
    Schoten op doel 1 8
    Schoten 4 15

Team VfL Wolfsburg Lazio
    Uitslag 0 4
    Schoten op doel 1 6
    Schoten 3 12

Team Roma Lazio
    Uitslag 0 3
    Schoten op doel 2 7
    Schoten 3 7

Team Everton Lazio
    Uitslag 0 4
    Schoten op doel 5 8
    Schoten 7 8

Zo nu nog meer wedstrijden winnen om zo in de Top 100 van Nederland te belanden.
    Moet nog zon 1500 punten :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina