1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Munnie

Munnie Guest

Ik doe er meestal een beetje effect bij.
    Dat doe je door de linker stick van je controller iets naar links/rechts te bewegen. ;)
    (En dan moet je hem niet precies naar de hoek mikken waar je hem wilt hebben, gewoon bijv. in het midden van het doel en er dan een draai aangeven).

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2010
  2. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ook een gouden tip voor het aannemen van ballen. Ik ben geen ster in deze game hoor maar ik denk dat ik iets fout doe.
    (Bijna) iedere keer als ik een bal wil aannemen na een pass, en je wordt kort gedekt, dan verlies ik de bal omdat tijdens de aanname het lijkt of de bal wegspringt van de voet van de speler.

Ik hoor het graag hoe ik dit kan voorkomen!

Thnx!

3. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Naar de bal toekomen helpt natuurlijk. Zo creeer je ruimte. Ook niet direct in draaien of gaan rennen met de bal helpt ook wel.

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    En dan LT inhouden helpt ook wel, alleen doe ik dat zelf ook niet. :+

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Skilled dribbling is inderdaad zeer handig. Begin het steeds meer te gebruiken, heel handig om de bal vast te kunnen houden als er verdedigers in je rug lopen of als je aan het dribbelen bent.

6. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik wel geprobeerd, alleen komt de speler dan vaak met zijn rug naar het doel uit waardoor ik weer moet gaan draaien en hopla daar gaat de bal dan weer. Waarschijnlijk is het gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens....

Ook dat had ik geprobeerd en dat werkt aardig, alleen ga je dan echt als een slak vooruit.

Het is echt een lastiger spel als ik had verwacht, easy to learn but hard to master.

Thnx voor de tips!

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Basis dingen zijn makkelijk om te leren, maar als je beter wilt worden moet je andere dingen weten. (Zoals LB + B, LB + A, LT + B, LB + X, RB + B) etc etc

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    FIFA10 draait niet meer om snelheid zoals dat in FIFA09 het geval is, nu is vooral balvastheid en sterk zijn aan de bal het belangrijkst. Dus inderdaad ga je wat traag op die manier.

9. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag fifa gespeeld met internet via laptop naar router. Het was een beetje schokkend beeld online. Morgen ga ik een wireless adaptor halen, heb je dan beter beeld en sneller internet vor je xbox? (wedstijd wel met 4-0 gewonnen)

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Had ranked weer opgepakt vind wel humor om beetje op die leaderbords te stijgen.
    Sta nu 2 puntjes onder Zaadloos en hij staat nummer 100 dus ik nummer 101 van de NL ranking :+

Heb nu 250 ranked matches, 175 ultimate team en 380 clubs erop zitten. Goed voor minstens zo'n 250 uur fifa aan matches alléén al.

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je al 500 duels met je eigen speler gespeeld?

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nope eigen speler zijn alleen die 380 clubs, misschien 2 of 3 offline maar speel eigenlijk nooit offline.
    edit; zojuist top100nl binnengeslopen.. op de 94e plek (en aangezien er iets van 14 gasten in de top 100 er niet "fair" zijn gekomen dus eigenlijk plaats numero 80)

Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net vier heerlijke potjes gespeeld tegen jorrit (vu)

Alle vier met geluk gewonnen, dat wel :+

2-0
    2-0
    2-0
    2-0

Wel contstante uitslagen

Kansen in 4 wedstrijden:

jorrit plusminus 70

Katti plusminus 12

Binnenkort nog een paar Jorrit ? :b:

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hmm, hoe moeilijkere tegenstanders ik krijg hoe meer ik met mijn spel keihard afgedroogd word. Maak veel aanvallen, maar elke keer counteren ze er zo over heen en pissen ze 'm er in met Rooney ofzo.

Alleen ik probeer nu wel mijn verdedigers achterin te houden en wat verdedigende middenvelders er neer te zetten, maar ik word nog steeds er uit gecounterd. Iemand tips hiervoor?

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste wat je kan doen is meelopen met de diepgaande spelers ipv naar de bal toe te komen. Dan weten ze vaak niet wat te doen en dan geven ze alsnog de pass naar de diepgaande speler waarna jij hem makkelijk kan onderscheppen.

Al weet ik niet op welk niveau je nu precies zit, als dat hoger is dan dat van mij dan is het mogelijk dat ze ook daar wat op weten.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oke, bedankt! Ga het proberen!

Zit zeker niet hoger, want heb maar 2540xp. :+

18. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad mee lopen is goed maar gebruik dan tegelijkertijd de LT button dan hou je je verdediger gefocust op de bal en kun je als het moment zich voordoet toeslaan.

succes!

19. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de laatste tijd best vaak online, maar ligt het nou aan mij of leaved echt iedereen de game als je 2-0 voor komt? Want ik heb echt al wat potjes online gedaan en denk ik 4x de rust heb gehaald en 2x het einde...

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel ja

Deel Deze Pagina