Het is inderdaad zielig dat zo veel mensen quitten. Het is ook niet leuk als je er met 3 of 4 -0 af wordt gespeeld, maar op deze manier is het niet leuk meer. Van de week was ik WC2010 aan het doen ik scoor een omhaal in de 5 minuut en die gast gaat vanaf dat moment afstrappen en naar zijn eigen goal rennen en scoort zo 19 keer in zijn eigen doel... das zielig toch? Hopelijk is het in fifa 11 gewoon niet meer mogelijk om te quitten Ze kunnen altijd nog de xbox uitzetten, maar dat is misschien toch een grotere drempel. Of dat als je 3 keer voortijdig quit je tijdelijk niet meer online kunt spelen.
Zoiets ja, quit je binnen 24 uur drie keer, dan 12 uur lang geen online wedstrijd meer beschikbaar. Moet de servers wel goed werken. Zijn er trouwens mensen terug naar Fifa10, want ik vindt World Cup perssoonlijk veel beter. . .
Sommige mensen disconnecten ook doordat hun connectie het begeeft of als EA weer loopt te kloten(zoals bij mij). Mag je opeens niet meer 12 uur spelen.. lijkt me niet de juiste oplossing.
Stond net 1 - 5 achter en probeerde terug te komen... maar die gast ging opeens zo ontzettend triest spelen (zie: bal terug naar achter spelen, elke keer lopen (dus niet rennen), vervolgens weer terug naar achteren spelen, enz enz) Gelukkig heb ik 4 keer de bal kunnen onderscheppen en vervolgens 4x uit een counter kunnen scoren. En toen koos hij voor gelijkspel..
Wel dus, kan niet anders. Ophouden met dat zielige gedoe dat je er drie keer afgegooid word in korte tijd. 90 % van de quiters pak je hier mee !! die andere 10% heeft dus pech omdat die andere mafkezen het verkloten voor je
Zo'n soort systeem lijkt mij wel het beste, maar zo iets zullen ze NOOIT doen. Aangezien zeker de helft van de mensen zo is en die dan allemaal minder spelen... Pff vanmiddag stuk of 5 potjes online (ranked en unranked) en 5x pakt de tegenstander Spanje, ik pak dus Nederland en sta binnen de 20 min op 2-0 en ja hooor daar gaan ze weer. Connection has been lost... blablaaa
ze kunnen het echt wel zo programmeren dat wanneer je een wedstrijd zelf beëindigt dat je dan 12 uur niet meer kan spelen en als om onduidelijke redenen de wedstrijd stopt dit niet geldt. En daarbij vind ik ook dat als je een brakke verbinding hebt je niet online moet gaan spelen. Das alleen maar frustrerend voor jezelf en anderen.
Alleen dat gaat mij dan wel frustreren als ik er weer door EA uitgegooid wordt, wat vaak genoeg gebeurd en ik dan 12 uur niet kan spelen. Dit is zo'n probleem zonder oplossing, die iedereen tevreden stelt, ben ik bang.
Waarom wordt je er door EA uitgegooid en hoe weet je dat eigenlijk? Ik word er nooit door EA uitgegooid. Mooie avatar!
Als je scoort en je daarna gelijk 'Connection lost' krijgt. En er met je verbinding niks mis is(je blijft ingelogd op de EA servers en XboxLive). Ik heb dat echt zo vaak.
Nee, om quitters aan te pakken opperen mensen om 12 uur straf te doen als je quit. Maar als je dus de verbinding verliest ben je ook de lul en dat is best lullig. Als je er nu uitgegooid wordt is het gewoon 3-0 of 0-3. Ligt eraan of je voorstaat.
Oh, zo. Nja, het is gewoon heel lastig om quitters aan te pakken. Ik quit soms ook omdat ik moet eten oid. Zelfs als ik voorsta. Om daarvoor een straf te krijgen is wel kutjes natuurlijk
Heb ik ook echt nog nooit gehad! Mijn persoonlijke mening is dat ze quiters op wat voor manier dan ook moeten aanpakken. Wat mij betreft voeren ze de straffen ook op naar mate je vaker quit.
Speel nu al tijdje op m'n broertjes account bij m'n broertje thuis... maar is echt niks aan dat je steeds tegen zelfde niveau moet.. zit daarmee nu op niveau 11 heb werkelijk nog geen enkele lastige wedstrijd gehad.. enige leuke eraan is dat je beetje show off voetbal kan doen. Hoe kan je eigk tegen hogere niveau's spelen?
Of je moet in zo'n lobby gaan. Dan kan je zien welk level iemand is en kan je hem vervolgens uitnodigen om een ranked game te spelen