1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb echt nog vaak dat ik 15 kansen krijg en weinig goals maak en de tegenstanders 2 van de 2 kansen raakt. Echt frustrerend. Gelukkig gaat het verdedigen al beter. Nu 140 wedstrijden gespeeld en 70 gewonnen en 67 verloren. Zo houden! :)

2. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    KANSEN of kansjes? ;) daar zit nml wel een verschil in hé :p
    probeer eens met een ander balletje te scoren dan dat je normaal doet. als iets niet lukt met een normaal schot, probeer eens geplaatst.. etc etc etc.

3. Robben

Robben Guest

Afmaken is gewoon een kwestie van herhalen, steeds hetzelfde schot uitproberen.

Als ik jou was zou ik (LT) + (X) (X = Voorzet, niet schot) eens leren, erg maar dan ook erg handig voor 1 op 1's. Wanneer dit je lukt kan je het ook van verder proberen, of met tegenstanders om je heen.

Natuurlijk hoef je dit niet echt te weten, maar het is gewoon een hele goede tip.
    http://www.youtube.com/watch?v=IiBmw7PUUL4&feature=related

Easy shit.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2010
  4. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat meer een bug, want je scoort echt 90% dan. Dan is het gewoon niet meer leuk

5. Robben

Robben Guest

Het is geen bug, want het is echt zo bedoeld door de FIFA makers, anders zou hij toch geen lob doen?

6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is bedoeld als mooie voorzet. Ik neem aan dat de makers niet willen dat elke aanval zit...:F:

7. Dutchmeister

Dutchmeister Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha dit meen je toch niet he?? Ieder lobje dat je wilt maken gaat er gewoon in in fifa 10, vooral omdat die keeper gewoon zelf uitkomt als je als speler de 16 amper nadert.

Waarom denk je dat dat lobje van FIFA10 zo enorm verschilt van het lobje in FWC2010. In World cup is het weer tering moeilijk gemaakt. Zijn gewoon een stel halve zolen bij fifa, die in iedere FIFA wel een irritatie erin moeten stoppen.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Huh, waar slaat dit nou weer op?
    Ik win met 2 - 1, maar ik krijg juist 40 punten er af en hij er 40 punten bij? :emo:
    Was ook gewoon hetzelfde level..

9. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die achievements zijn zo gelichted als wat, ik speelde manager mode, won 2-0 met leeds van rochdale in de beker, unlock ik glory hunter - speel 10 opeenvolgende head to head ranked matches met dezelfde 5 sterren ploeg
    oke?

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, je hoort ook van heel veel mensen dat hun Xbox vastliep en dat ze daarna opeens 5 achievements erbij kregen

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ja en dan ook echt die achievement van 500 wedstrijden met je Virtual Pro. Volgensmij heeft vrijwel niemand die op een reguliere manier gehaald. 8)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Als dat met Online Clubs telt weet ik het niet. Zal eens kijken of ik die behaald heb.
    edit; Ik heb hem niet, en het telt ook niet mee voor Online Clubs. Is het een secret achievement?

Laatst bewerkt: 18 jul 2010
  13. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 0G

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    50 bedoel je. :)

"Time For A Testimonial 50 (G)
    Play 500 matches with your Virtual Pro"

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker onmogelijk te halen. Betekent dus dat je alles offline moet doen en aangezien je zo'n 30 wedstrijden speelt per seizoen kan je van zo'n 15 seizoenen spelen uitgaan.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad zeg, klote achievement haha. Ik hoop wel dat ze in Fifa 11 meer ingame achievements geven. Bijvoorbeeld voor een achter het standbeen voorzet, en dan scoren met een omhaal o.i.d. En die 100 wins on Xbox Live achievement mogen ze ook wel fixen.

18. FlyingSaucer xI

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat we het nog over glory hunter hadden :$

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, boeiend. ;)

Trouwens over die achievements die glitchen, dat klopt. Er is ook een manier om bepaalde achievements te unlocken (mits het werkt, werkt niet altijd even goed) namelijk dat je iets van 11 spelers aanmaakt, 99 maakt overall en dan het team Leeds United pakt. Dan moet je er 4 te koop zetten en een wedstrijd spelen. Dan krijg je als het goed is 4 boden en moet je er 3 verkopen, dan loopt de game vast en heb je de kans dat je wat achievements unlocked. Gare shit, haha.

20. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement is dan bijna onmogelijk om te halen 8)

Deel Deze Pagina