fifa 10 taalinstelling Hoi, ik ben al een hele poos op zoek hoe ik de juiste taal ingesteld krijg van mijn fifa 10. Op de een of andere manier stond hij ineens in het frans ipv nederlands. Erg lastig als je door de menu's heen moet scrollen. Ik kan nergens vinden hoe ik het weer op nederlands krijg. Wie kan mij even helpen? Het gaat dus niet om de commentaren maar om de taal van het gehele spel. Alvast bedankt, Bas
Start de game opnieuw op, dan krijg je toch een taal keuze scherm bij het begin? Nog voordat het EA Sports logo verschijnt.
Oh, het is dat ik geen Fifa 10 meer heb, anders had ik je hiermee kunnen helpen.. Even wachten op iemand anders die het voor je wilt uitzoeken.
-Ik krijg eerst een scherm ea sports met daaronder fifa. -Daarna het EA SPORTS its in the game. -En daarna meteen door naar het spel in het frans. -daarne fifa licentie -daarna de competities tot nu toe nergens op gedrukt, ik kan ook nog geen keuzes maken Pas als we Rooney zien, vraagt hij in het frans of ik op start wil drukken. Eerst kreeg ik vlaggen waarbij ik de taal kan kiezen, nu ineens niet meer, iemand een idee?
Dan moet je veranderen via de locatie van je Xbox, probeer die eens op UK te zetten ipv frans, of eventueel Duitsland dan snap je de menus iig nog!
Ik weet het ook niet, wel vaag dan?? Ik heb vandaag 10 potjes gespeeld, 10 gewonnen. Sta nu in de top 150 v/d week, kijken of ik morgen in de top 50 kan komen
Ik speel nu trouwens manager mode met North Queensland Fury, een club uit Australië. 1 ster, maar echt grappig om mee te spelen. Heb alleen maar gasten van 16 t/m 19 in het veld staan, maar heb tot nu toe alles gewonnen op legendary
Dat is lachen ja, ik heb onlangs een seizoen in ierland afgewerkt, zelfde daar alleen wordt er ziek veel geschopt in die wedstrijden \o/ heb wel 8 blessures gehad in de eerste seizoenshelft. je hebt daar 10 teams die strijden om de titel, en niet eens een beker
Bij een voorzet heb je meestal een balkje onderin waar je de hoeveelheid kracht kan geven. Die heb ik niet. Ik druk erop en hij geeft een harde voorzet. Waarom heb ik het niet meer?
Ik heb het, bedankt Nog een vraag. bij een virtual pro, moet je dan perse in het speltype spelen om je speler te verbeteren of ook gewoon bij normale wedstrijden zoals. Online en Aftrap?
Weet iemand een waar je Fifa opstellingen van andere kon bekijken/downloaden. Daar was ook een soort leaderboard van. Als ik een snelle aanvaller wil zoeken bij Manager Mode. Welke eigenschap moet ik dan selecteren (Algemeen,Skill,Aanval,Verdediging)
Ik sta nu 54e, van deze week. Nu alleen geen zin meer, vanavond maar eens kijken hoe ver ik kan komen. De tegenstanders worden ook steeds beter nu