Dude, wat is dit serieus voor een kut positie voan de camera ? nog nooit zo'n gay iets gezien tbh En ook nog nooit me gespeeld, rematch plox.
Zullen we die straks even spelen? Ik ga nu even fifa clubs doen. Die camera moet je veranderen als je voor de eerste keer online team play speelt. Wist niet dat je nog de oude camera had. En we moesten het wel via deze weg doen aangezien we elkaar niet konden joinen.
Het begon eigenlijk al dat jij mij niet kon joinen en ik jou wel. Is ook zo, waarom speelde ik opeens met Feyenoord? Kon niet kiezen, speelde met de camera achter de persoon zeg maar, kon niks zien en het is gewoon gay. Penalty kwam omdat ik het zag. Niet zo heel eerlijk dus Message maar, ben ff Darksiders doen.
Je kon met 'Y' een team kiezen. En de camera moet je ff instellen bij de aftrap. Zal je straks wel een message sturen.
Wie wil potje fifa doen? Rolandje speelt dan voor mij want heeft zijn XBL account ingesteld dat die 15 is dus kan die nooit online
ik probeer nu de 50 uur achievement te halen op fifa 10. Nu heb ik gisteren mijn xbox gewoon uitgezet tijdens een matchke, zet hem vandaag terug op en nu zie ik bij mijn stats dat er zo maar eventjes 50 wedstrijden zijn afgetrokken. Dit is al de tweede keer dat dat bij mij gebeurt, echt wel schandalig. Enfin, nu moet ik nog 50 matchkes extra spelen, of onthoudt de game wel gewoon hoeveel uur je speelt, en hangt dat niet af van het aantal wedstrijden?
Kwam laatst iemand tegen online die bij een vrije trap z'n eigen keeper kon bewegen? Had ik nog nooit gezien/wist niet eens dat dat kon De vraag is, hoe doe je dat?
Speel nu ff een paar potjes op manual. Fucking moeilijk, helaas gaan de ballen van de computer wel nog altijd goed. 3 wedstrijden gespeel en maar 1x gescoord
Zijn er eigenlijk mogelijkheden om je filmpjes/mooiste doelpunten bij te houden als je geen gold abonnement hebt?