1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat gebeurd wanneer hij het muurtje naar links of rechts schuift, dan gaat de keeper zich anders positioneren.

Opnemen.

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Fifa 10 speelt helemaal niet meer lekker bij mij.. heel raar alsof er aan de instellingen is gekloot ofzo alles gecontroleerd niks anders.. maar het dribbelen doet soms heel raar en heb ook met nieuwe controller geprobeerd.. echt apart

3. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb denk ik het zelfde probleem als jou, maar dan al een weekje. Eerst speelde ik echt gewoon goed, won alles, lekker combinatie voetbal, mooie doelpunten enz. En nu lijkt het alsof mijn spelers gewoon niet willen vrijlopen en passes komen niet meer aan, schoten gaan bijna altijd over/naast of recht op de keeper, terwijl ik precies het zelfde doe :mad::mad:

Edit : het zal vast wel aan mij liggen hoor:thumbs:

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Bij mij ook hoor ik verloor sporadisch.. en nu net van een losingstreak van 6 of 7 af ofzo..

Echt alles zit je dan tegen en kon wel bidden voor een sprankje geluk..
    EDIT: en nu 3 gewonnen.. waarvan 2 potjes in de 90' minuut damn kan soms zo spannend zijn.

EDIT2: Mensen die samen met mij een club willen beginnen?

Laatst bewerkt: 7 sep 2010
  5. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom ben je weg bij Reflex?

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou er was weinig reflex meer aan..
    Gasten van buitenaf die het baasje gaan uithangen.. bij elke fout gaan schelden.. die mij wisten te vertellen hoe ik wel of niet moest spelen.. maar ook bij alles wat goed is zowat klaarkomen van geluk. Leuk hoor fanatiek ben ik ook wel, maar blijkbaar meer op een andere manier.

Dus ik speel voorlopig voor reflex gewoon fifa 1 vs 1 en verder kan ik wel goed opschieten met de members maar reflex clubs is niet meer wat het was voor mij.

7. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Klopt, ze namen IMO ook veel te snel nieuwe mensen aan. En het is vreselijk als mensen bij clubs de baas gaan spelen.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    heb iets heel vaags..
    het aannemen duurt altijd heel lang kan niet in een keer doorspelen lijkt wel... en soms als ik dribbel lijkt wel alsof ik LT ingedrukt heb terwijl ik dat niet heb.. en soms leest hij cdtje niet.. Kan dit allemaal door krassen komen of?? Speel echt met een behoorlijk handicap echt lelijk! Hierdoor is het zelfs moeilijk spelen tegen gasten met minder dan 5500 punten :confused:

9. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil wel een club beginnen! :thumbs:

10. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje aan de doorgewinterde FIFA 10 spelers hier (ik WAS zelf een PESserd, maar ben overgestapt een aantal weken geleden...)

Ik ben bezig met mijn virtuele Pro alle verdiensten (accomplishments) te behalen, maar die met die penalties en de vrij trappen in de Arena lukken maar niet. Ik heb echt al tig vrije trappen en penalties gescoord in de arena, Panenka-penalties, ook wel meer dan 6 achter elkaar, harde en gekrulde vrijtrappen, maar ik krijg GEEN ENKELE accomplishment unlocked op dit gebied.

wat doe ik fout?!

zijn er sowieso nog andere tips om lekkere snel accomplishments vrij te spelen, wan ik ben nu nog maar 74 overall en ik wil ook wel eens clubs gaan spelen

alvast THX!

11. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Sommige dingen moet je in de Career Arena halen.

12. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat dan?!

edit: Bedoel je de arena die je krijgt voordat je een wedstrijd gaat spelen? In die arena kun je namelijk geen penalties en vrijetrappen nemen, toch?! Dus vraga me nog steeds af wat ik fout doe :p

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    In die Arena kan je wel gewoon vrije trappen nemen hoor. Gewoon (up) drukken op de plaats waar je de vrije trap wil nemen

14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij zeggen :+

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel toch niet de baas? Ben meer een ouwehoer :+

16. mikeypower

mikeypower Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie potje :$?

Regels geen lobje,stift
    niet leaven

:D

17. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, zijn er nu ook al potjes waar je geen stiftjes mag doen?:+

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. mikeypower

mikeypower Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat zo gay :p
    keeper komt al uit zonder dat je het wil en dan weten ze ow we kunnen lob of stif doen en dan is het 1-0 _-_ buuuuhhh

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Als ik clubs speel met vrienden loopt mijn xbox de hele tijd vast midden in de wedstrijd, iemand enig idee hoe dat kan? Heb een goeie connectie en normaal nooit last van vast lopers, alleen dus bij Fifa clubs.

Deel Deze Pagina