wtf man mijn fifa is echt aan eht flippen, hij freezed heletijd, verander ik van niveau dan doet hij het soms weer.. vaak crashed hij nog.. om de 2 potjes aan het einde.. maar ik krijg nu opeens gewoon gratis achievements, heb er nu al 250 bij gekregen
snap er niets van, eerste 3 seizoenen nergens last van en nu freezed hij steeds aan het einde van de wedstrijd.. heb onder andere achievements gekregne zoals play 500 matches with ur virtuale pro, heb er nog geen 1 gespeelt
Geen idee, waarschijnlijk zal alles op een nieuw profiel wel werken. Zitten zo veel van die fouten in FIFA, nog steeds, één oplossing is dus in ieder geval het verwijderen van je instellen etc op FIFA en over nieuw te beginnen volgens mij.
wtf is dit? Ik stond 2 - 2 na 90 minuten en wij kozen beide verlenging, daarna stond er opeens 'your opponent disconnected' dus ik kijk of hij offline is en ja, dat is hij dus ik klik op OK. Ga naar me gamehub en zie dat ik 3 - 0 verloren heb?
Vandaag ook weer de beruchte scoren= disconnect-bug gehad. Ene keer krijg ik dan de win, dan weer de loss en soms heeft de wedstrijd nooit bestaan. Blijft vreemd. Telkens als ik scoor nu ben ik bang dat ik gedisconnect word.
Het koste me wel mijn plekje in level 26! Had het nog nooit eerder gehad trouwens.. wel triest als je alleen maar zo kunt winnen. Naja, gaat erg lekker iig de laatste tijd. Al is het wel heel erg wisselend (ene keer verlies ik 3 keer achter elkaar, en de ene keer win ik 7 keer achter elkaar) Tegenstanders leaven niet zo vaak meer als bij de eerdere levels en heb volgens mij ook nog nooit tegen een 5-3-2 opstelling gespeeld, gelukkig.
Als ik offline speel, speelt Toni nog bij Bayern Munchen. Bij een online match staat ie doodleuk met Totti in de spits. Heeft iemand hier een oplossing voor ?? Alvast bedankt.
Haha, wat erg. Stond 2 - 0 achter en kwam op de 2 - 1, gozer ging me toen de hele tijd proberen neer te halen (en kreeg geel!! en ik was doorgebroken ) daarna krijg ik een geluksgoal voor en wordt het 2 - 2. In de verlenging maakt hij de 3 - 2 en ik weer de 3 - 3. Met penalties win ik. Gast stuurt: u sucked big time dude Toen hij 2 - 1 voorstond ging hij ook nog met 5/6 verdedigers spelen. ok..