Als je tijdens manager mode stadions wisselt van clubs zijn die dan in het volgend seizoen goed of niet?
[yt]x0XSIo1ZCeo[/yt] De mooiste en vetste goal compilatie imo. Totale vernedering als je tegen hem speelt!
Inderdaad. Had net trouwens ook een hele vage wedstrijd. Sowieso ging alles aan beide kanten mis, maar op een gegeven moment kopt mijn tegenstander een bal naast, geen speler van mij in de buurt. Krijgt ie een corner Gebeurde nota bene 2x.
Speelde net een mooie wedstrijd! Ik stond 2-0 voor, toen maakte hij de 2-1 en vlak voor tijd de 2-2. In de verlenging kwam hij op een 2-3 voorsprong. Ik maakte weer gelijk 3-3 en in de 119e minuut maakte ik de 4-3!\o/
Waarom verlies ik altijd met klutgoals tegen Real? Gast kwam 2 - 0 voor, 5 minuten stond het alweer 2 - 2, toen stond hij weer 4 - 2 voor, 5 minuten later 4 - 4. Toen liep mijn verdediger tegen zijn man aan terwijl ik paasde -> goal tegen Me verdediger wacht op bal (nadat keeper lobje tegen hield) -> Ronaldo goal, sure Hij had 5000 punten
ZIjn wel goals tegen de CPU...je ziet alleen zijn naam in beeld als speler. Misschien wel op makkelijkste niveau.Dan nog wel vet.Maar ik betwijfel of hij het tegen Human players kan!