[XOne] FIFA 10 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 1 mrt 2010.

1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Wow, heb nog nooit tegen zo'n een trieste tegenstander gespeeld.
    Stond 3 - 3, en ik had 2x een 1 op 1 een kans en allebei de keren haalt hij me neer! (=2x rood, en hij gelijk wisselen)
    Vervolgens scoort hij nog even in de laatste minuut met een counter...

En wat voor goals had hij:

Mijn man liet hem door zijn benen gaan en toen kon hij hem er zo in tikken :emo:
    Hij lobde hem heel zachtjes over de keeper heen

Het spel is ongelooflijk frusterend, maar ook heel verslavend helaas. :mad:

Laatst bewerkt: 24 apr 2010
  2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms heb ik dat ik wedstrijden speel dat ze zo schouderduw doen maar echt overdreven.
    iemand enig idee hoe je dit doet ?

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een nieuwe gekocht omdat het zo slecht ging dat ik dacht dat m'n controller kapot was. Daarna ging het net zo slecht :+

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Al twee, of ja, RB buttons.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Jullie hebben dus wel het idee dat de game zelf 'cheat' om de games zeg maar 'spannender' te maken ofzo!? Net als bij de Pro Evo games tegen de computer!?

Dat zou echt kut zijn, en killing voor een online game, waar je gewoon uit moet kunnen gaan van eerlijkheid en gelijkheid, en dat 'de beste' ook gewoon de grootste kans maakt om te winnen, ipv dat hij (of zij) tegengewerkt wordt door de AI.

Sneu dat ze dan zoiets implementeren.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    d'r schijnt inderdaad iets in te zitten van als je 1 - 0 voorstaat wordt je team gelijk beter, passes komen beter aan etc. iets met moraal ofzo hadden ze van mij ook niet hoeven doen maar goed.

7. ViPeR!

ViPeR! A Turk With 2 Guns

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik nooit trucjes, gewoon met veel passen kom je al een heel eind.
    Nooit egt gefrustreerd geweest op het spel zelf, lagg is een ander verhaal. :)

8. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze achievement gaan halen en ik heb als team Blackpool gekozen.
    Die spelen in de Coca cola league 1 en hebben 1½ ster in het keuze menu.
    Maar wanneer ik dit team geselecteerd heb en ik in het manager menu ben, staat er clubbeoordeling 2½ ster.
    Krijg ik de achievement nu wel omdat ik begin met een 2½ sterren club i.p.v. een 2 sterren team of lager.

Laatst bewerkt: 26 apr 2010
  9. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook gewoon 11 spelers maken van 99, dan cariere, die spelers kiezen voor in je team en *pop* achievement unlocked

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Werkt dit? :confused:

11. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, op die manier kan je de manager mode achievements heel snel halen, beetje jammer.

12. Fantastic

Fantastic Guest

Hier moet ik even op reageren. Ik kom vaak achter, maar dan heb ik niet het idee dat het slechter gaat hoor. Kom regelmatig terug van een achterstand. 1-0 of 3-0. :)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je moet wel zeggen dat het niet direct werkt, en het wel op een andere manier moet gebeuren. Je plaatst dus 11 99'd gemaakte spelers in je team bij manager mode, bij voorkeur Leeds United en dan zet ze allemaal in de basis geloof ik, zet je er 4 te koop en speel je een wedstrijd. Na afloop krijg je meldingen dat je ze kunt verkopen, verkoop er 3 die er staan en druk op verder gaan, dan loopt je Xbox 360 vast en moet je hem opnieuw aanzetten, en als het goed is heb je dan een paar achievements. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt, maar soms unlocked hij niets.

14. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik echt een beetje jammer, ik heb zelf alle achievements legit gehaald. Moet er nog wel nog een paar trouwens.
    Veel mensen proberen de techniek waar Daz het over had om die 100 ranked wins achievement te halen.

Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een kutspel is dit ook eigenlijk:mad:
    Ik wordt er nog steeds altijd uitgegooid als ik een doelpunt scoor.
    Lang niet online gespeeld weer eventjes geprobeerd en 4 potjes gespeeld, bij elk potje kwam ik 1-0 voor binnen het kwartier en telkens als de tegenstander de aftrap neemt staat er; Je verbinding met de wedstrijd is verbroken.
    Altijd als ik scoor, nooit als de tegenstander scoort. Echt bullshit.
    Als het ook bij World Cup 2010 is die ik morgen binnen krijg ga ik echt een complaint mail naar EA sturen. Haters :-(

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zo af en toe ook nog. Echt strontvervelend, je zit telkens in angst als je een goal maakt.

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Heb het nu weer.. geef het op. Wel chill dat ik nog tegen mijn eigen skill-level gemakkelijk op voorsprong kom, bij World Cup ga ik weer proberen bovenin de (nederlandse) Leaderboards mee te draaien :)

Ok, deed het nog maar 1x om de tijd tot de wedstrijd te doden en nu scoorde ik na 20 minuten de 1-1... Heb het nu echt gehad. verlies continue punten (niet dat die nog boeien..) maar het is echt irritant.

Laatst bewerkt: 28 apr 2010
  18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Gisteren in mijn laatste potje voor een lange tijd weer echt een wtf moment:p
    Ik speelde na Barcelona - Inter tegen Jojo, voor de grap speelde ik super verdedigend en Ultra Defensive en Jojo deed het andersom.
    Meteen bij het begin schoot ik met me verdediger de bal vol met X ingedrukt naar voren om de wedstrijd echt na te bootsen.
    De bal stuiterde naar voren en op de rand van de 16 springt Valdes tegen de bal waardoor hij van zijn lichaam afstuit en ik hem met Milito het lege goal in tik:lol:

19. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    ze zouden in volgende fifa's ook mensen met het zelfde "not finished" percentage aan elkaar moeten koppelen. dan krijgen die quiters alleen nog maar elkaar als tegenstander en ik gewoon mensen die het potje afmaken ook al verliezen ze. echt zo kinderachtig die quiters. ze zouden er een straf op moeten zetten van een uur niet meer online mogen ofzo.

en die teamchemistry is te zwaar in 2010. je merkt zo het verschil tussen het mee of tegen hebben. klutsballen die je mist en passes die zo goed gaan. klopt niet

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Alleen als ze tegen mij quiten, dan krijg ik ook "not finished" dus dat schiet nog niet op. Dan kom ik alsnog tegen quiters.

Deel Deze Pagina