1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er tot 12u (heerlijk zo'n tussenweek, maandag 3 uur school, dinsdag woensdag donderdag vrij en vrijdag 1 toets maken waar je niet voor hoeft te leren:D)

2. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan vanavond clubs doen,

jullie ook ?

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Evert en youri ook :+

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    jij dus ook als ik dat hieruit kan opmaken? :p

5. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben er over 38 minuten.

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik niet, ik kom er nu achter dat ik moet leren voor Engels. Maar morgen kan ik wel in de middag!

7. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    en je speelt de hele tijd cod?

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, ik ben nu uitgelogd. Ik keek net naar mijn agenda en daarstond: 'Engels; Team/Luister toets. Dus dit is mijn laatste reactie, want moet nu echt gaan leren. Tot morgen;)

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom nu online

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Leuke 2 potjes, kan hieruit niet echt trekken welk team nu beter is, staat wat dat betreft 1-1. Echter spelen jullie wel anti voetbal zeg... eigen keuze natuurlijk. Wanneer wij bal bezit hadden ongeveer 75% van de hele wedstrijd stonder er 7/8? in en rond jullie strafschop gebied.

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    True, we zijn ongeveer even goed.

we spelen niet echt anti voetbal hoor :eek: meestal spelen wij toch wat meer aanvallend, we werden vandaag gewoon heel hard terug gedrongen. We spelen ook met een CVM en een LVM momenteel, daar over was ik vandaag nog met katti in gesprek. de oorspronkelijke opstelling zoals ik die heb staan in mijn HUB is met een LCM en RCM, ik denk toch, aangezien we toch 5 verdedigers hebben. dat we van die CVM en LVM die we vandaag hadden gewoon weer een LCM en RCM moeten maken, want ik zag vandaag vooral in de potjes tegen jullie dat we wel een aanspeelpunt voorin hebben (hooibak) maar dat we verder het middenveld nou niet echt bepaald overbezet hebben.

ik denk dat we met die 2 CM's wat positiever kunnen voetballen, want dan hoeft Katti niet alleen (die staat CAM) voor de opbouw te zorgen.

this maar een suggestie though? katti wat denk jij er van?

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het antivoetbal wordt genoemd hmmmm ik denk juist dat we met deze tactiek beter ons spelletje kunnen spelen. Ik verander daarom liever niets, kijk wij spelen idd op de counter, maar er is een groot aspect wat belangrijk is: wij kunnen goed counteren ! Triple en katti om hooibak heen als 2 vlugge vliegjes. Balbezit van hun telt dus evenzwaar als 3 opgelegde kansen voor ons ! Voetballend waren jullie beter, taktisch waren wij beter. de tegendoelpunten waren naar mijn mening ook niet nodig. Ik vond het erg leuk, volgende keer maar weer !

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Niet om jullie speelwijze af te kraken - want ik vond dat het achterin bij jullie daardoor wel goed stond - maar in fifa kan iedereen counteren. ;)

Gewoon de bal naar voren rossen of een steekbal geven en het wordt 6 van de 10 keer gevaarlijk. Waarom? Omdat verdedigers altijd staan te slapen en de buitenspelval opheffen.

We hadden beide wedstrijden echt een enorm overwicht. Jullie leenden op de counter en op de individuele acties voorin. Ik denk dat jullie speelwijze zeker wat kan opleveren, maar ik vind het toch leuker om aanvallend en dominant voetbal te spelen.

Overigens hadden wij naast overwicht ook meer kansen. Denk dat wij er in die 2e wedstrijd iets van 7 hebben gehad tegen 3 van jullie. Het is dat wij verzuimden onze kansen af te maken anders hadden we gewoon weer gewonnen. Dat kwam echt niet omdat jullie tactisch de bovenliggende partij waren.

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    2de wedstrijd vond ik ons inderdaad domineren redelijk wat kansen kopballen net naast/lat fabian 2/3x op de keeper. 75% bal bezit voor ons. Kan dan ook niet noemen dat jullie tactisch beter waren. Zag weinig tactiek behalve verdedigen en de bal als duitsers naar voren te rammen naar hooibak... maar goed ieder zijn manier van spelen. Kan alleen zelf niet in zien wat hier leuk aan is... geen mooi aanvallen/positie spel etc.

15. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij vinden wel dat er sprake is van taktiek en ik ros idd de bal naar voren als die de 16 in komt, maar voor de rest had je kunnen zien, tenminste als je opgelet had en dat hebben jullie niet ;) , dat we al passend katti en daarna hooibak probeerde te bereiken, dat gebeurde best vaak. Alleen het punt is om in 1 vloeiende beweging triple zien te bereiken. dat gebeurde idd minder maar als hooibak of triple aan de bal was was er gelijk dreiging. Die twee zijn samen heel goed geworden, en ze hebben maar weinig kansen nodig zoals je ziet. Dus om te zeggen dat het maar naar voren rossen wasvind ik niet fair, zou ik hetzelfde kunnen zeggen over jullie blinde aanvalspolicy, wat best makkelijk teverdedigen is, maardat doe ik niet ;)

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Tjah als wij met zoveel verdedigers zullen spelen zullen Burger en Tripple er ook niet door komen met maar 2 aanvallers op onze helft. Misschien volgende keer ook maar anti voetbal tegen jullie spelen. En onze aanvalspolicy blind te noemen klopt ook niet normaal krijgen wij niet zoveel verdedigers tegen ons omdat anderen wel willen voetballen... Nu was er amper doorkomen aan.

Laatst bewerkt: 25 jan 2010
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    fuck, hele weekend weggeweest dus deze wedstrijd gemist:mad:

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen wat ons betreft wel meer ontmoetingen tussen fc panini en initium.
    Want over een ding zullen we het eens wezen: het was wel spannend en die discussies erna zijn ook erg vermakelijk

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar goed na gisteren kunnen we geen winnaar kiezen uit de onderlinge confrontaties beiden 1x gewonnen.

20. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het gister erg leuk en spannende potjes. Jullie waren wel iets sterker( vond die paribus erg goed spelen) Maar het is toch ook wel weer een klasse van ons als we minder zijn dan de tegenstander toch nog kunnen winnen.

Deel Deze Pagina