Ja jammer dat je gelijk zo reageerd man, het was helemaal nooit mijn initiatief om FC Cattinaccio kapot te maken, Net zoals Katti al zei hebben Katti en ik in goed overleg besloten eruit te gaan, dit heeft niks te maken met ik die jouw naait, zowiezo was ik vaak genoeg online.
jij mag het achterbaks vinden maar dat verandert niks aan het feit dat ik nog steeds sta achter mijn actie, katti vroeg mij of ik mee ging een nieuwe club maken dan ga ik niet nadenken of er toevallig nog mensen niet aanwezg zijn, ik heb het dus gedaan en we hebben toen een club met 7 selectie spelers achter gelaten, toen zijn er ook andere members de club verlaten, dus het gevoel lag al langer in de groep, jammer dat voor jouw dat je er niet bij was met het overleggen maar we kunnen daar toch geen rekening mee houden, katti en ik hebben ook de mening van b.v. Fabian of Robbertje niet gevraagt. dus jij bent niet ten onrechte benadeeld.
dus je kunt blearen wat je wilt maar ik vindt het erg jammer dat je het zo opvat, dit zown reactie waar niemand iets mee kan, wat wil je er mee berijken, ik weet het niet maar je berijkt er in iedergeval niks mee, dit is typisch zown reactie die je kunt verwachten die wij wouden vermijden door zelf de stap te maken en eruit te gaan en geen mensen telleur te stellen door ze te ontslaan in de oude club.
Doe zoals de rest, vat het niet persoonlijk op (katti en ik hebben vaak genoeg vermeld dat we niemand voor het hoofd wouden stoten) maar doe als de rest, concludeer dat het leuk was maar dat het mooi is geweest een vraag een paar mensen of je een club met ze willen maken.
Laatst bewerkt: 29 dec 2009