1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nee weet ik ;) maar ik dacht dat hij dus al bij ons zat ;)

jup :)

Doen we toch ook niet? :p

2. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wel een naaier actie van je burger king.... jij was amper online in het oude team. Ben ik er een weekje niet ivm feest dagen etc hele oude club uit elkaar en kan nergens meer bij. Lekker naaiertje ben jij. Vooral omdat ik en katti voornamelijk het meest met elkaar gespeeld hebben. Maar goed veel plezier!

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was een idee van mij ook, we willen gewoon met 3 a 4 vaste mensen, en proberen daarmee niemand te naaien, dus ik vind het erg jammer dat je zo reageerd

Begin een eigen club en neem sportieve wraak, maar je onvrede posten op deze manier is niet de manier om dit te bespreken.

4. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat Frank wel een beetje gelijk heeft. Hij was er 1 week niet en hebben opzich niks met hem kunnen overleggen(ps. Ik was altijd welkom toch? Voor het geval dat Blue Heart niet doorgaat?)

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Als je skillfulll genoeg ben, Looney. Dan is er heus wel een team, die jouw zou willen aannemen.

6. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jij snapt het punt niet... jij komt nu ook er net in rollen toch? Ik zat met katti, burger etc waarin ik samen met katti manager of wat dan ook hoe je dat noemt was. Ben weekje niet online met kerst etc kom je terug is iedereen weg.... Wel beetje jammer dat die mensen die een besluiten met 3en te spelen niet eerst de mensen vragen van hun oude club maar andere aan te nemen. Vind het allemaal een beetje achterbaks.

7. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Join hun maar!

8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jammer dat je gelijk zo reageerd man, het was helemaal nooit mijn initiatief om FC Cattinaccio kapot te maken, Net zoals Katti al zei hebben Katti en ik in goed overleg besloten eruit te gaan, dit heeft niks te maken met ik die jouw naait, zowiezo was ik vaak genoeg online.

jij mag het achterbaks vinden maar dat verandert niks aan het feit dat ik nog steeds sta achter mijn actie, katti vroeg mij of ik mee ging een nieuwe club maken dan ga ik niet nadenken of er toevallig nog mensen niet aanwezg zijn, ik heb het dus gedaan en we hebben toen een club met 7 selectie spelers achter gelaten, toen zijn er ook andere members de club verlaten, dus het gevoel lag al langer in de groep, jammer dat voor jouw dat je er niet bij was met het overleggen maar we kunnen daar toch geen rekening mee houden, katti en ik hebben ook de mening van b.v. Fabian of Robbertje niet gevraagt. dus jij bent niet ten onrechte benadeeld.

dus je kunt blearen wat je wilt maar ik vindt het erg jammer dat je het zo opvat, dit zown reactie waar niemand iets mee kan, wat wil je er mee berijken, ik weet het niet maar je berijkt er in iedergeval niks mee, dit is typisch zown reactie die je kunt verwachten die wij wouden vermijden door zelf de stap te maken en eruit te gaan en geen mensen telleur te stellen door ze te ontslaan in de oude club.

Doe zoals de rest, vat het niet persoonlijk op (katti en ik hebben vaak genoeg vermeld dat we niemand voor het hoofd wouden stoten) maar doe als de rest, concludeer dat het leuk was maar dat het mooi is geweest een vraag een paar mensen of je een club met ze willen maken.

Laatst bewerkt: 29 dec 2009
  9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En laten we er nu maar over ophouden..........

10. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah, gaat goed ofniet?

11. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie nu een paar potjes doen, ik moet na iets van 1 uur alweer weg...en andes vanmmidag later;)

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kben nu online

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ja martijn is er niet meer heb ik net gezien...

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Internet van mijn xbox ligt eruit. Ik probeer sinds ik offline ging al online te komen, maar niks lijkt te werken.

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    heb je al geprobeerd de verbinding opnieuw in te stellen zeg maar?

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles ff checken ? modem ?

17. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Meerdere keren alles eruit en weer erin. Internetkabel van mijn PC eruit en er weer uit, maar ik kan maar niet connecten.

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er vanavond tijd/zin in een paar potjes clubs ?

Ik denk dat ik vanaf 19:30 kan

19. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Als Martijn kan kunnen we vanaaf wel spelen, dan zal ik zo rond 19:30 wel ff komen opdagen ;)

hopelijk hebben we dan ook al wat gehoord van triple :p

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zin om vanavond dan tegen ons te spelen?

Deel Deze Pagina