Wel jammer dat ik een betere analyticus ben dan jou, anders hadden we op hetzelfde niveau kunnen praten, nu heb ik het gevoel dat ik steeds onder mijn niveau moet discussieren. Zie het als een formule 1 coureur die op een fiets zijn laps rijdt
Klopt, denk dat jij het hoogste niveau hebt van allemaal op xboxworld. Denk wanneer studiovoetbal dit zou lezen dat je gelijk een baan krijgt als analyticus.. vindt vooral knap dat je veel door een roze bril bekijkt . Maar goed you are the man! De herder van Fc Initium zonder jou was het mooie spel van jullie natuurlijk nooit ontstaan. 5 verdedigers, 3 verdedigende middelvelders, 1 verdwaald schaap die er tussen dwaalt en natuurlijk de 2 die voorin wat rommelen en maar hopen op die lange bal die eens goed valt!
Frank's citaat:5 verdedigers, 3 verdedigende middelvelders, 1 verdwaald schaap die er tussen dwaalt en natuurlijk de 2 die voorin wat rommelen en maar hopen op die lange bal die eens goed valt! Jij kan idd goed analyseren, als je alle spelers van ons optelt in jou citaat komen we op 12 !! 1 keeper 5 verdedigers 3 middenvelders 1 verdwaald schaap(katti) 2 spitsen 1+5+3+1+2=12 hahahahahahaha wacht ff, het voelt als je tegen 12 man speelt als je tegen ons speelt
Vrede op aarde! Vanavond ben ik de 'Any' dus dan gaan we jullie een spreekwoordelijk poepje laten ruiken.
hehe het voelt niet zo heb een tel foutje gemaakt zit ook op mijn werk. Dat poepje laten ruiken zal nog even moeten wachten. Vanavond hebben we maar 2 mensen donderdag zal een optie zijn.
Het voorgaande lezende kom ik maar tot één conclusie: wij voetballen naar onze kwaliteiten en dat doen jullie ook. Morgenavond maar weer eens een krachtmeting doen?