Ik kom vanaaf nog wel online zie wel hoelaat, en morgen kan ik smiddags ook ffetjes en s'avonds ffetjes vanaaf om 22:00 uur pas? jammer Edit: Morgen ben ik om 12:15 uit, als ik dan moet fietsen dan ben ik ongeveer om 13:30 thuis, en dan nog eten dus dan kan ik rond 2 uur clubs doen, en dan zal ik rond 4 uur huiswerk kunnen gaan maken. maar ik weet niet hoelaat triple online kan komen? anders maak ik eerst mijn huiswerk, maar dan moet ik dus ff van triple horen hoelaat hij er morgen is. dan donderdag zal het wel niet gaan en vrijdag ben ik ook weer hardstikke vroeg uit, dan kan ik smiddags ook weer. dus als jullie even willen laten weten of jullie morgen/vrijdag middag kunnen?
Jaaa ik kan ook ik ben net 10 minuutjes thuis, ik ga ff eten en dan kome ik eraan, gaan we lekker clubs doen, wat mij betreft tot 4 uur, dan ga ik langzaam aan maar eens huiswerk maken
Jongens ik ben 19:30 uur online en dan hoop ik dat we het goede spel van vanmiddag voort kunnen zetten En voor Triple's moeder geldt een kookverbod onder clubs Jeffrey eten !!, ja mammie ----> 3-0 verlies, dank u mammie
Heb xbox idd uitgezet, triple was stil van zn verliezen en jij gaf ook geen antwoord, toen ben ik de kleedkamer ingegaan en gevraagd of jullie er waren en toen weer geen antwoord, ja dan houd het op he ? Ook geen post op xbw, toen ben ik lekker naar mn bed gegaan Jammer
Triple was stil van zn verliezen? Ik was drinken halen zei ik en Rien was nog bezig met de practice mode
Rien kan dan toch wat zeggen ? En jou hoorde ik niet meer sinds het begin van de verlenging, ook niet gehoord dat je drinken ging halen, dus zat ik tegen me eigen te praten haha
XD ik hoorde jouw niet goed katti had ook niet gehoord dat je vroeg of we in de kleedkamer gingen XD... kan zijn dat ik hem te zacht had staan.. maarja jammer, dadelijk weer ff spelen