1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    nah denk niet dat het door jouw afwezigheid kwam, aangezien bij initium het middenveld al nauwelijks bereikt werd.

2. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ja ik zou het zo ook niet weten, wel jammer dat jullie zo over ons heen zijn gelopen :p

@ martijn, ik bedoel ons saldo qua wins-gelijk-verloren ;)

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hoezo jammer duidelijk klasse verschil. Wel een tip voor een aantal leek wel of jullie virtual pro weinig verdiensten hadden? Onze nono verdedigers zetten hun elke keer makkelijk van de bal af. Toch wel handig een pro te hebben rond de 80 gemiddeld voor de positie waar die speelt

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, gezien het eerste potje gingen wij gelijk op, daarna kan ik nie meer oordelen, aangezien ik er niet meer was.

Hooibak is 80 :p en katti is volgens mij 85, de rest weetik niet :p

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Triple is ook 80..

Ik ga nu mijn xbox halen, dus ik ben benieuwd.

6. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    succes ;) hopen dat hij het doet.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dat het 1-1 werd betekent niet dat het geijk opging he.. gastje was totaal uit vormen miste 372959 kansen. Hadden minstens 2/3 keer moeten scoren.

8. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ook aan onze kant hoor, daar hadden we ook een paar keer een kans die er normaal in moet ;)

je hebt ons nu een keer totaal weggespeeld, wat je de vorige keer ook niet hebt gedaan, we'll rematch sometime, en dan winnen wij er vast wel weer een paar.

9. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    eerste potje gelijk op? 1-1? Jullie misschien 2 kansen? en een kopbal uit de corner... wij domineerde die wedstrijd ook en hielpen 6/7 kansen om zeep. Maar goed jullie moeten wel optimistisch blijven natuurlijk na die oorwassing tegen ons :) Dus bekijk je die 1-1 ook maar door een roze bril... dat is je goed recht natuurlijk gelukkig weten wij wel beter. Blijf het ook nog laf vinden na de 4-0 in het laatste potje dat jullie zomaar kapten als we door gingen was dat ook wel weer 8-1 geworden of zo.

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eerste potje schoten we 3 keer tegen het houtwerk, vriend

vergeten ?

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    denk anders dat wij wel meer kansen hebben gemist dan jullie.

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ze hebben een keer gewonnen dus moeten ze gelijk gaan bitchen, achja, this te verwachten ;)

13. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vanavond maar weer jongens? Of durven jullie het niet meer aan.

Hebben een keer gewonnen? :p 3x met dikke cijfers zegt toch genoeg. Waarvan jullie het laatste potje met 4-0 achterstand maar snel gingen leaven.... Daarna geen berichtje niks waarom. Triple kwam ook nog bij ons in de party die zei dat jullie wouden leaven maar hij niet...

Zwakjes jongens had jullie wel hoger ingeschat. Vraag me nog steeds af waarom jullie toen in eens gingen kappen?

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  14. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal best, maar wij hadden die eerste pot ook kunnen winnen en dan had je niets mogen zeggen want we misten allebei dotten van kansen, De rest van de avond was kut

15. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    dat dus

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Misschien kunnen jullie wel in deze shirtjes gaan spelen? Kun je op 2 manieren opvatten natuurlijk andere manier is best positief i geuss

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er pas laat vanavond 22:00 uur +

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dan mischien ook nog ff, ik ga eerst keihard leren en dan VI kijken ;) en mischien daarna gelijk al plijt emaken, ligt er een beetje aan ;)

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jullie hebben er een nieuwe middenvelder bij :)

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom bij de club, hopelijk hebben wij veel aan je in dit nieuwe systeem ;)

Deel Deze Pagina