Haha, echt de tegenstander "Gspot?....good luck finding it." ik ben er btw vanaaf ongeveer vanaf 21:00, moet eerst trainen
of je maakt hem sneller natuurlijk, je bent in princiepe buitenspeler hé ik kom er dadelijk aan, ik moet nog een speech maken voor engels
Wat een goede avond. 1 verlies 1 gelijk 5 winst. En de laatste was subliem. Het elftal van de amateurs FC Panini werd weggespeeld. Ze werden overklast door ons fantastische positiespel, wat uiteindelijk resulteerde in een 3-0 overwinning voor de FC Initium. De onoverwinnelijke met Katti als vedette speelde de sterren van de hemel tegen het team van Panini. Onze tegenstander was kansloos. Het gerucht gaat dat Dyonko heeft gehuild na de pijnlijke afstraffing tegen Initium.
ach wij leave tenminste niet ook jammer dat jullie geen revanche wilde, bang voor de prestatie van een 1dags vlieg? en tja, van huilen weet jij vast alles he martijn
1: jullie hadden 3x verloren 2: dat waren nog relatief humoristische foto's. Foto's van huilende hiatiaanse kinderen en een homostel is daarentegen humorloos.
Het was een gewoon huilend kind.. En dat homostel, waren gewoon 2 handen die elkaar vast hielden. Die van die moslims was wel lullig, maar die was METEEN weg. Maar laten we het niet daarvoor hebben, maar over het feit hoe ONGELOFELIJK hard jullie zijn geownd
ja dat kan ik ook, ik vond jullie foto's namelijk ook tamelijk humorloos. en dan ga jij natuurlijk zeggen: "Maar die vond je niet leuk omdat jullie verloren" en dan zeg ik weer "en jullie vinden deze niet leuk omdat jullie hebben verloren." zo, nu kunnen we 3 posts overslaan btw, vaak als je er 3 verliest, heb je gewoon een slechte avond, ik vindt dat je het per avond moet bekijken, ook ligt ons punten aantal dicht bij dat van jullie, de ene avond winnen jullie, de andere avond wij. ik moet trouwens wel zeggen dat ik de spits van Dyonko een beetje nep vindt hoor... zo groot en lomp.