Ik vind is het zonder t... Maar goed qua winst potten staan wij noh voor. 3-0 was een goed resultaat voor jullie, maar ons dan gelijk te hebben geownd? 7-3, 4-0 met nog een hele helft te spelen waarin jullie kapten dat noem ik ownen! Jammer dat jullie geen revanche wouden maar goed veel suc6 verder wie weet in de toekomst
ja....slim gevonden joh maar oke, ownen is idd een groot woord, maar vandaag waren wij zeker de bovenliggende partij, ik ben ervan overtuigd dat we nog een keer een potje spelen hoor. maar als we voortaan nou ophouden met flamen en spammen als iemand een keer van iemand wint, want dat blijf je aan de gang, een potje heeft meestal een winnaar/verliezer...
Het lijkt me verstandig om (voorlopig?) niet meer bij elkaar in het topic te posten. Ook een wedstrijd zal voorlopig niet verstandig zijn (risicowedstrijd?) Als de gemoederen weer wat bedaard zijn spreken we elkaar wel verder, het kan en mag niet de bedoeling zijn dat dit ontaard in ruzie ? Het is een spelletje jongens
We hadden ook niets afgesproken hoor, puur toeval, hadden het pas door in de lobby. Was wel een sensationele wedstrijd met veel kansen voor beide ploegen.
Ik werk elke dag van 8 tot 17/18 uur. Altijd eventjes eten en daarna kan ik vaak wel. Vanavond ook wel, alleen denk dat iedereen voetbal gaat kijken!
Ben er niet elke avond . Ik doe trouwens nooit zoveel bijzonders in een wedstrijd maar haal wel altijd een goed gemiddelde. Meestal geef ik alleen maar simpele doorsteekpassjes. Volgens mij kloppen die gemiddelden nooit echt!
Net weer lekker gespeeld jongens 5-0 winst 6-2 winst Wat een superieure wedstrijden weer, tikkie takkie voetbal, heerlijk