Jammer mannen, weer niet gespeeld vandaag, wie is er morgen allemaal beschikbaar en hoe laat? ik heb nml wel weer zin om een paar potjes clubs te doen vandaag wel tegen Triple gespeeld, maar dat pakte voor Triple toch niet zo goed uit :b:
Vanavond ben ik erbij. Het liefst speel ik vanaf 19:30 a 20 uur tot 22 uur. Kan ik daarna nog ff wat anders doen voordat ik me bed inga!
als we er dan allemaal zijn vind ik het best, maar martijn en Triple, ik zag dat martijn vanaf 13:00 er was en Triple vanaf 14:00, als we dan om 14:00 zorgen dat we er zijn het kan zijn dat ik tussendoor nog ff een match voor toernooi ga doen, maar mischien kan dat ook wel tussen 13:00 en 14:00
mja bij nader inzien denk ik niet dat ik vanavond clubs ga doen, want ik ga AC-Milan tegen United kijken denk ik.
Ik kom er nu aan.. Rien: Nadat je die fonts heb opgeslagen, moet je dan nog iets speciaals doen. Of is het zo goed?
Nee opslaan in de juiste map is genoeg oke maareh kutzooi jongens, ik kon net met fifa niet de ea servers op, met andere EA games wel, maarja zie jullie dadelijk wel, heb nu poging ondergaan om te kijken of hetnu wel lukt
ik wil eigenlijk wel bij deze club, AS ROMA logo en shirts is the goed (kijkt elk weekend de AS Roma wedstrijden) dus als het kan, mijn GT is Splatman77