Check allemaal de startpost, hier staan een aantal belangrijke dingen in en Triple, welkom edit; hebben jullie dan btw vandaag wedstrijden gespeeld of niet?
Waar is Triple nou in een keer gebleven dan? we werden er net uit gegooid? of heeft iemand hem echt geleaved? (ff eerlijk zegge )
Zowiezo lekker gespeeld we hebben er 1tje verloren door je internet maar voor de rest niks verloren iedereen pikte weer goaltjes mee dus das ook weer leuk opweg naar de top jonge!
Oke, wij wachten wel even, maar Rien en ik kunnen elkaar nu niet meer joinen. WTF! Maar we merken wel wanneer je online bent.
Jongens, voor de 2e keer weer alles eruitgeklapt. zelfs de telefoonlijn hier net... Morgen ga ik het wel weer proberen allemaal op te lossen. ZATERDAG: Heb lekker gespeeld met Martijn en Rien. Heel wat goals gemaakt (topscoorder) en mooi spel gezien van onze Any Martijn. Vond dat rien met ''Mc'' lekker veel assisten ook heeft gegeven en vond dat wij ook elkaar goed aanvoelden.
Ik kan vanmiddag vanaf 14:30 tot 18:00 en vanavond na 20:30 Wie heeft er vandaag zin in clubs ? Ik heb begrepen dat jullie lekker hebben gespeeld Mooi zo, laten we de verliezen beperkt houden Ik heb er weer zin in
Ja daar tussen zal ik er wel zijn, kan iets later worden dan half 3 en ik zal ook dingen voor school moeten doen dus ik zal wel iets eerder weg moeten ja, we hebben er 2 verloren, maar dat was omdat triple's verbinding eruit ging --- maar ik kan dadelijk ook wel een paar wedstrijden, wie kan er ook? Martijn/Triple ??