1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA 10] FC Initium

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 28 dec 2009.

1. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de enigste die op dit moment online is. Katti komt waarsch rond half 9 en Martijn ook sws maar Burger weet ik niet.

2. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vanaaf denk ik ook wel, ik ga nu ff huiswerk maken enzo en dan probeer ik om half 9 er te zijn ;) maar dan moet ik wel weer stoppen om 10 uur ;)

3. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Kom nu, ik en Martijn wachten,

4. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja gast ik ben nog bezig, ik kom so snel mogelijk....

5. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Aye, laat je weten wanneer je kunt clubben?

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    IK KOM ER NU AAAN ;) :p

GRAPJE GAST

OHNEE NIET IK KOM ERAAN

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WAT !!!!!!!!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Dat meen je niet he ?

9. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik kan nu niet...serieus. duurt nog wel 20 minuten...

10. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Komn als jullie klaar zijn dan...

11. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat ging best lekker gisteravond, vanavond ben ik er om 20:00 uur

Wie doet er mee ?

12. jeffreythespartaan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet, voetbal en huiswerk. Mischien rond half 10

13. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan vanaaf wel, dus dan ff kijken of martijn er is :)

het gaat met 4 man toch wel een beetje minder dan dat het gaat met 3 man, ik denk dat dat komt omdat we dan een beetje zonder spel idee spelen, begrijp me goed we voelen elkaar wel lekker aan maar we moetn er toch een soort automatisme in hebben. toen we nog met zen 3'en waren ging dat wel maar nu met 4 man is er telkens variatie. de grootste punten die ik zag was toch wel;

-uittrappen en balletjes gaan vaak op Triple's poppetje maar dat is niet efficient want hij kan niet hoog koppen en dan kopt hij hem naar hooibak die minder goed in de kleine ruimte overweg kan. als we er nou voor zorgen dat Hooibak voorin altijd vrij staat en die de uittrappen e.d. krijgt dan pass ik ze naar katti en triple die wel met de bal weg kunnen dribbele, dan loop ik weer met hooibak naar voren zodat we voorin een groot aanspeel punt hebben. dan voetbal je lekkerder dan als ik met pijn en moeite de flank op kom en dan een voorzet moet geven op triple of katti die hem amper kunnen koppen, het is vaak zo erg dat hooibak het niet redt en dat triple/katti me dan moeten assisteren, en dan valt zelfs al je aanspeelpunten voorin weg ;)

nu is het toch vaak zo dat Hooibak de taak van G.Spot uitvoert en andersom, terwijl het handiger is als dat wordt om gedraaid. ipv zoals we nu vaak hebben G.Spot diep, Hooibak diep zodat hij Katti/Triple kan weg sturen.

natuurlijk speel je nooit altijd met voorzetten, maar dit is eigenlijk van toepassing op alle situaties.

Laatst bewerkt: 4 jan 2010
  14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wanneer gaan we eens tegen elkaar spelen?

15. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    martijn of rien vanavond om 20:00 uur ?edit: ben het met je eens rien ! maar toch viel het niet tegen met 4 man. Laat triple anders voetballen in de ruimte bij jou en katti de dieptes in, ik heb snelheid,dribbel, voorzet en eventueel afstandschot. Triple heeft daarintegen een neusje voor de goal, dus die moet alleen die ballen afmaken en idd niet van LS naar RS en weer in de diepte, nee rond de 16, samen met hooibak

16. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt het wel best maar ik weet niet wat katti vindt we hadden zowiezo problemen met tegen de toppers spelen, we konden ze maar niet vinde :p

17. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja dan kan ik, had ik och al gepost, wat vindt je van mij conclusie in de post dan? het is niet lullig bedoelt naar iemands kant ofzo maar ik denk dat er meer uit valt te halen als dat we nu halen, we maken het ons zelf erg moeilijk en dat is niet nodig ;)

18. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch winnen we er meer dan dat we er verliezen ;)

19. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja das waar, maar het is groot en deels door individuele acties. ze zijn erg mooi maar als je ze niet krijgt wordt het lastig ;)

we moeten dus meer proberen het zelfde spel te spelen ;)

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja das dus ook een mogelijkheid, maar dan moet je met hooibak en triple anders gaan spelen. we staan LS en RS maar in princiepe is Hooibak een SP en Triple dan een CA. dan speel je naast elkaar maar die van mij die moet dus dieper staan als triple, en niet andersom want dan kom ik vast te zitten omdat die van mij lomp is ;) en dan heb je 2 mooie spitsen, 1tje voor de snelle passeer acties en schoten op doel. of 1tje die de bal makkelijk oppakt, aanneemt en schiet of evenuteel paast. ;)

maar Triple moet zich dan wel bewust zijn voor zijn voorzettende taak. katti kan natuurlijk nooit aan 2 kante zijn, als katti b.v. linksbuiten staat, dan moet hooibak in het midden en triple op rechtsbuiten dan heb je meer kans dat je scoort als dat triple midden staat :) vaak wil hij te graag alles doen haha (is ook een goed teken :p )

het is goed als we dit bespreken hoor, dan is het voor iedereen duidelijk ;)

Deel Deze Pagina