Kijk er naar uit om wedstrijdjes met jullie te spelen! Hoop dat ik de hoge verwachtingen waar kan maken, haha
Hoelaat spreken we af vanmiddag? het is wel mooi weer buiten dus ga niet al te lang zitten gamen denk ik
Vandaag helaas niet kunnen clubben, mischien handig om hier wat af te spreken? Morgen kan ik niet want dan ga ik VI kijken, maar dinsdag kan ik wel.
Na 20:30 moet lukken! EDIT: Valt me net in dat ik dinsdag werkbespreking heb na het werken. Geen idee tot hoelaat dat duurt, ik gok dat ik tussen 22:00 en 22:30 thuis ben. Zal tot en met vrijdag niet heel veel tijd hebben, maar na deze week heb ik 2 weken vakantie, dus dan heb ik alle tijd!
we kijken van de week dan wel ff. Tis wel de bedoeling dat we de boel weer oppakken na die uitmuntende derby tegen die jochies van Panini ! Heeft Triple nog gereageerd ? Anders moeten we hem maar uitschrijven ?
Ik heb woensdag een toets van Geschiedenis en Frans. Je suis très mauvais à l'histoire. Dus ik kan niet dinsdag.
Ok, dan wachten we geduldig af, wel is het belangrijk om weer disciplinair en structueel te gaan spelen. Ik vind dat Martijn de vaste any weer moet zijn, dat ging altijd erg goed. En dat danny 2e any is. Ik vind dat we danny in de spits moeten positioneren(op de plek van triple) met dien verstande dat Ralluf zich nog moet bewijzen natuurlijk, maar ook hij zal spits/reserve any zijn. Als we met zn allen online zijn, kunnen we altijd nog zien. Dus: Hooibak CA Katti CAM Martijn Any Danny SP en Any Ralluf SP en Any
Ik vind het goed katti. Vond alleen aan de zijkant wat saai om te spelen omdat alles door het midden gaat. Ca of sp lijkt me ook wel leuk. Kan er niemand vanavond half 8 tot half 9? Want dan ga ik vi kijken.
de plek van Triple was altijd CA, en aangezien Danny's poppetje niet zo groot is kan hij daar makkelijk spelen denk ik Hooibak SP Katti CAM Martijn Any Danny CA en Any Ralluf SP en Any
Ik heb het erg druk vandaag..kan wel proberen er te zijn maar dan moeten we echt meteen gaan clubben want ik wil ook VI kijken
Hmm en Martijn kon vandaag ookal niet. dan moeten we even kijken of Ralluf beschikbaar is tussen half 8 en half 9?
Hmm dan niet, ga ik ff Tekken spelen. Krijg in 1x weer zin om clubs te spelen. Maak me poppetje een stuk kleiner, wel zo handig!