balen van die laatste, we speelden echt goed, combinaties waren bij vlagen al weer briljant. alleen verzuimde we gewoon de gelijkmaker te maken, triple schoot op een gegeven moment nog buitenkant lat na een magistrale pass van Danny.. ik heb er geen woorden voor maar die hebben we gewoon onterecht verloren
Haha die pass was echt relax ja maar tripple liep ook goed en het schot was ook prima. Helaas zat het niet mee. Denk dat ik vanavond weer online ben, heb de smaak te pakken.
Ben vanaaf beschikbaar, mischien al om 19:30 maar dat ligt eraan hoe lang ik over mijn huiswerk doe eventjes de huidige posieties op een rijtje: Hooibak SP Katti CAM Martijn Any Danny CA en Any Ralluf SP en Any Triple D NL LM/RM en CA
Ralluf kon niet las ik volgens mij gister, Martijn weet ik zo niet en Jeffrey is volgens mij altijd trainen op dinsdag.. dus die is wss wat later?
jullie zien tegen die tijd wel of ik ook kom ofniet, 10 min ervoor zal ik wel ff een postje plaatsen, als ik dan zeg dat ik er om half 8 ben kunnen jullie wel even wachten met spelen toch? dat we met z'en vieren gaan spelen
Vind het prima! Vind het wel fijn als Hooibak in de spits staat, wint lekker veel kopduels en elke voorzet is gevaarlijk!
Klotefiles !! Ben net thuis, 19:30 wordt krap, maar ik doe mijn best, heb gisteren bloemen voor mn vrouwtje gekocht dus ik kan wel weer een paar dagen gamen
Goed gespeeld vandaag jongens. 5 gewonnen en 1tje verloren, die als je er even over nadenkt opzich niet geheel onterecht was, wel zuur morgen weer? ik kan morgen vanaf 21:00 uur ongeveer.