................ Maar jongens, fijn gespeeld vandaag jammer dat al weer mijn xbox vast liep, hopelijk gebeurt dit niet nog eens mooie combinaties, en goals
Ging lekker gisteren. Begin wel al te merken dat we aardig op elkaar ingespeeld beginnen te raken. Ik kan tot 17:00 vanmiddag, daarna moet ik werken. Na het werk kan ik wel weer, en dat zal tussen 20:30 & 21:00 zijn.
Mensen, zullen we vanaaf weer lekker een avondje gaan clubben? Met Ralluf als Any vindt ik het erg goed gaan
mischien hebben we je wel nodig Maar dan mischien als aanvaller? ik weet namelijk niet wat katti/martijn en triple gaan doen. Maar als jij liever WC doet moet je dat gewoon doen hoor ga ik ook wel wat anders doen
Hmmm vanavond is het niks geworden Zijn er toevallig mensen die morgen in de ochtend (zo rond? 10 uur? 11 uur ofzo?) zouden kunnen, of iets later op de middag? want ik moet eerst nog ff naar een verjaardag zo rond 2 uur. Katti jij had morgen vrij? dan kun je vastwel je WC sessies eventjes onderbreken om te rocken met onze club en van de rest weet ik het niet?
Ik kan nu niet, en in de middag hoogstwaarschijnlijk wel, maar dan word het rond 2en wanneer jij weg bent:
Pfff het is er niet van gekomen ralluf moest werken en katti moest eten maken XD. Maar hopelijk kunnen we wel vanavond! Ralluf kon zowiezo al vanavond, en ik kan ook. dan hebben we er nog eentje nodig?
Hadden we maar een paar potjes clubs gedaan.... 8 aardappels naar de klote en andijvie met zand.... Hulde aan de Pizza En ik ben er vanavond niet, maar ja dat was al bekend
Ben er nu ook maar heb ff fifa WC erin gegooid. Hoor wel wanneer we beginnen! Ralluf is er ook nog niet!