Nou jongens even het eten laten zakken, huiswerk aan de kant en dan laten we ons tactisch spel versmelten met onze geest !
Vandaag volgens mij 4 of 5 wedstrijden gespeeld met Katti en Triple, het ging erg lekker, jammer van die ene 2-7 haha maar daarna de draad netjes weer opgepakt. de 'nieuwe' speelwijze werkte goed waardoor we makkelijker voor de goal kwamen dit systeem wordt uiteraard ook aan Martijn uitgelegd.
en het was nog gezellig ook. Zo zie je dat wanneer je een taktiek gebruikt de andere teams een stapje voor bent. En dat als we in een dienende taak spelen, het dus ook veel leuker is !' Martijn laat jij ook even weten wanneer jij kan ?
Ik ben er vanaf 19:30 uur en volgens mij kon rien ook Nu alleen martijn afwachten...........................
Jongens, een ode aan Rien (Burger King NL) Ja Rien als je naast een zandweg woont, is dit je een ultieme droom Mijn 2e beste plaat ever ever ever !!!! Ja idd toen artisten nog zongen http://www.youtube.com/watch?v=uw1bHaUk1CM
Ik snap het ook niet maar ja ik kan vanaaf wel, half 8 gaat niet lukken, ik heb nog huiswerk enzo. daar ga ik gelijk aan beginnen maar ik moet eerst eten en de hond uit laten en dan huiswerk, ik zie wel waar het schip strand