duidelijk bovenliggende partij, kregen ook veel ballen voor de goal maar die gingen er niet in. dat noem je idd de bovenliggende partij...
ja en uiteindleijk scoor je waaruit? Een vrije trap.. Voor het zelfde geld hadden wij daarna weer doorgebanjerd en zou het een 5/6-1 worden.. Zeg dan gewoon eerlijk dat de kansen voor jullie niet groot waren die wedstrijd aangezien jullie al snel 3-0 achterstonden.
Napraten doen we toch alleen over de laatst gespeelde wedstrijd (dus die van gisteravond) ? jullie waren echt rijp voor de slacht haha niet normaal wat een superieure eerste 25 min.
Zet je roze bril eens even af....wij hebben de gehele eerste heflt meer balbezit, meer kansen, een aantal die tegen de lat/paal naast gingen..en jullie scoren vlak voor rust de 1-0. dan willen wij forceren en krijgen we begin 2de helft 2 counters tegen....en toen ongeveer viel de verbinding eruit...
Nouja maakt ook niet uit. Mogen hun toch die 3-1 winst hebben. Wij hebben de laatste 2 potjes dan met 5-4 en 2-0 gewonnen. En als je ze allebei niet wilt tellen door een disconnect, dus de 3-1 van jullie, en de 2-0 van ons, dan blijft er nog altijd 1 wedstrijd over, en dat is de 5-4 overwinning van ons.
gelukkig hebben wij ook nooit van jullie gewonnen kuch 3x op een rij waarin de 3de pot jullie weg gingen kuch toen stonden we geloof ik 4/5-0 voor. Niet te spreken over de potjes daarvoor toen.
Zoals Danny zegt was ik er toen nog niet bij, dus daar kan en wil ik ook helemaal niets over zeggen. Ik kan trouwens tot 22:30 vanavond.
Ik ben vanmiddag rond 14:00 uur online, nog meer ? misschien Panini wegspelen in een volledige wedstrijd ? Rien ? Triple ? Martijn ? Danny? Ralf ?
Vanmiddag ben ik naar een verjaardag toe dus dan ben ik er niet. S'avonds ben ik er denk ik nog wel ff. maar dat moet ik nog ff zien