Eerst hadden katti en ik allebei tegen gestenmd...en nu is ook katti ineens voor? Mja enfin, als niemand er bezwaren tegen heeft mag hij het van mij proberen. Van mij mag je mee doen hoor, maar ik ben de baas wel!
Van triple hoor je toch niets meer, en als de rest het niet erg vind, wie ben ik dan om het tegen te houden ? Eerst was ik idd tegen, maar ja ik heb ook mijn zwakke momenten Als het niks is pleuren we hem eruit, toch ? That's life
ja dat is waar, maar ik vondt het gewoon vaag. maar je hebt natuurlijk wel gelijk als er verder geen bezwaren zijn...en triple is er ook bijna nooit meer.. goede vervanger hopen we dan maar maar wanneer gaan we dan clubs doen? vanaaf kan ik niet want dan ga ik naar verjaardag, eerder op de middag dan?
Morgen overdag kan ik wel. Heb wel storingsdienst dus het kan zijn dat ik in 1x weg moet maar verder ben ik de hele dag wel thuis dus kan ook fifa spelen als er meerdere online zijn!
Oké, ik ga 2 uur niet halen katti, eerder iets van half 3/3 uur. Ik kan ook niet al te lang want ik moet nog een hoop doen voor school...dus noodzaak is dat we snel aan de slag kunnen. The Bryann wat is je GT? dan kunnen we je een invite voor de club sturen
The Bryann is eveneens mijn GT. Ik ben nu online. Kan ook niet te lang want moet ook nog werken helaas.
Het ging opzich wel lekker of niet jongens? 2 keer gewonnen en 2 kansloos verloren, maar het spel was wel weer soepel...moest zelfs mijn pro een 2de keer verwijderen voordat hij niet meer vastliep...nu heb ik nergens meer last van, tja van een über slechte pro dan.. gaan we vanaaf mischien nog wat potjes doen of zien we dat niet zitten?