daarom stelde ik dus voor om tot fifa 11 in die XBW United club te blijven zitten edit: ben vanaaf op een gegeven moment ff weg, maar daarvoor/daarna kan het nog wel
Ik ben er vanavond en morgen niet bij, heb een feessie. Wil binnenkort zelf wel een keer gaan spitsen als het mogelijk is.
1 potje gespeeld met Ralluf en Martijn, ging opzich nog wel redelijk, kwamen 2-0 achter door ernomre kutgoals maar vochten ons terug tot 2-3, eindelijk weer paar keer gescoord maar we moesten toch toegeven aan de 3-3, maar daarna bleek het een team te zijn met meer dan 6000 punten, wedstrijd heeft ons behoorlijk wat punten opgeleverd toch wel daarna nog een hoop potjes gespeeld tegen martijn omdat ralluf weg moest, waren allemaal erg leuk en goed
Inderdaad. Die tactiek van jou is simpelweg subliem. Al 8x achter elkaar gewonnen, terwijl ik de laatste tijd veel verlies Paar nieuwe foto's gemaakt gisteren:
Is het mogelijk een 5-1-3-1 opstelling voor Initium te proberen ? Lekker voor de any en leuk voor de rest
Nou, de eerste 2 potjes lekker. Toen 2x ongeluk en dan bij een 3-0 voorsprong gaat de tegenstander weg. Goed gespeeld alle 4. Tot morgen.
ja dat was erg jammer idd, slaat natuurlijk ook nergens op, maar goed gespeeld hoor jongens die 2x verliezen waren een beetje ongelukkig en we speelden gewoon goed, vooral op deze voet door gaan. met dit systeem hebben we telkens wel iemand vrij op de vleugels, en omdat er geen CA staat maar een CAM lopen de spits en de CAM elkaar minder in de weg waardoor de combinatie door het midden ook een stuk makkelijker wordt.
ging idd lekker, er is trouwens niet 1 wedstrijd niet gerekend maar twee !! De eerste 3 hadden we toch gewonnen ? Maar ja, wel lekker gespeeld. Jammer dat danny er niet was