Ik kan ook niet, ga zometeen ook pokeren met vrienden. En ik verlies niet, dus de kans dat ik alsnog kom zit er helaas niet in. Morgen kan ik wel, vanaf 13:00 de hele dag. Jullie?
ah helaas, moeten we ff wachten katti, als je dadelijk online komt wedstrijdje doen? totdat martijn komt?
Ging niet zo best gisteravond, ik denk dat het verstandiger is om met minimaal 4 man te spelen. Willen we met Fifa11 hoge ogen gaan gooien(en dat kan!!) moeten we niet meer met drie man gaan spelen. Ook al ben je beter met drie man, een disconnect verkloot gelijk alles. Dus ik zeg: 4 man minimaal.
Vooral om de manier waarop we spelen is dat handig denk ik dat we zowiezo een spits hebben en de 2 flanken, en dan een CAM erbij is ook erg handig. edit: ik kan vanaaf wel, weet alleen niet hoe laat psies.
ik kan nu wel, en eigenlijk vind ik dat we nog 1 of 2 serieuze teamplayer nodig hebben, wat denken jullie ? ik heb er 2 spelers in gedachte
Ik vindt het goed hebben we het net i de party al over gehad ik en ben nu ook online om clubs te doen
damn, we krijgen vanaaf bezoek, dus weet niet of ik erg lang achter de XBOX kan kruipen probeer er wel gewoon te zijn.
Hmmmm we zitten een beetje in een negatieve flow, en dat terwijl we niet eens slechter waren. Wel blij met onze aanwinst Reuj, goede speler en lekker actief, wat de kans op vaak clubs spelen heel groot maakt.
Jaa we winnen niet veel wedstrijden meer, terwijl we niet eens zo slecht spelen idd. Mischien moeten we ook wel weer een beetje ingespeeld raken, want je ziet bij iedereen wel een paar dingen die eruit moeten of beter moeten.