Lekker gespeeld vanavond jongens, klasse. 2x ook tegen de dutch lions en 1x verloren (door 1 a 2 enorme zaaddoelpunten) en die 2de echt terecht gewonnen ik werd trouwens die 2 wedstrijden constant gedekt door 2 verdedigers, weet niet of dit bewust was, als dat zo was goed verdedigd . Ik voelde me fucking van persie. Toch blij dat ik in die 2 potjes nog 1x kon scoren en 1 assist afleverde Morgen deze goede lijn doorzetten nog 1 wedstrijd en we zijn uit de rode cijfertjes
Wel leuk dat ik neer werd gehaald op open goal en vervolgens een penalty mis en jullie geen eens een kaart krijgen.
wel leuk dat aan het einde ik werd neergehaald zonder dat ik de bal had (zodat ik de bal er niet in kon tikken voor goal) en jullie alleen maar geel kregen. die penalty was wel een penalty mischien, maar hij raakte de bal gewoon. en als jij hem er dan neit inschiet kunnen wij niet helpen
Ja, de bal raak je ook gewoon als je iemand van achteren neerhaalt hoor. Maarja, jammer dat ik er 2 wedstrijden maar tot de 15e minuut bij was vanwege mijn pro die weer is liep te kloten (xbox bleef 2x vasthangen ) dus ik heb geen mening.
Als je hem tussen zijn benen weg tikt ja, als hij echt o je had ingehakt had hij wel rood of geel gekregen, was dus gewoon een lichte overtreding. maar je moet niet op dat ene moment letten, die 2de wedstrijd hebben we gewoon echt terecht gewonnen
netjes nou jongens, betekend dat we morgen lekker kunnen gaan ballen en lekker een paar potjes kunnen winnen. klik zit er nu wel aardig in, gewoon iedereen nu ff deze posities laten behouden? hebben we sneller resultaat toch?
Als ik niet mee doe word er met grote cijfers gewonnen, daar kan dus wel een conclussie uit getrokken worden.
1-1 tegen een erg goed team. Hadden zelfs kansen om te winnen, maar helaas. Toch een hele goede avond gehad!
Nee, natuurlijk niet Danny. Ik vind dat iedereen van waarde is bij Initium ! Jij bent toch een vaste kracht ?