Willen jullie anders binnenkort weer een potje tegen ons? Dit keer hebben we wat andere spelers en ook minder volgens mij.
Weet niet of we vanavond met genoeg man zijn. Ik kan vanaf 20 uur. Reuj om half 7 en Ralluf pas 20:45. Eventjes kijken of we kunnen spelen!
Bij ons in het team zitten ook mensen die s'ochtends weer om 7 uur moeten werken . Dus hopelijk kunnen we een potje tegen elkaar, maar garantie kunnen we niet geven vanavond!
Ehm wss gewoon bij mij in de keet Maar met DTC had je (ongeveer) wel gelijk ja Muahaha, nee vrijdag avond niet, en dan dan zaterdag en zondag :a en dan smaandags weer werken \o/ ------ mischien kom ik vanavond nog ffetjes, maar dat ligt eraan hoe laat ik thuis kom, als het zo is dan zien jullie me wel online verschijnen, maar reken er maar niet op
zo gaat hij de startpost straks in: Katti: CAM/LV House: SP/RV/LV fcdanny: LV/RV/CAM GoDz ViSiON: ANY/RV/SP/CAM Ralluf: ANY/RV/CAM Reuj: RV/LV/SP/CAM Triple: ??? De onderstreepte zijn tijdelijk omdat katti er nu niet is hebben we voor die 2 weekies zowiezo altijd iemand op die CAM nodig, danny Reuj of Martijn dus (en maybe Triple???)or die 2 weekies zowiezo altijd iemand op die CAM nodig, danny Reuj of Martijn dus (en maybe Triple???)
Ik ben nu thuis. Ga me eventjes douchen en dan zal ik rond 20:45 fris en fruitig in de kleedkamer komen.
Ging lekker vanavond. 3x winst en 1 verlies waarin we de 1e helft wat vaker hadden moeten scoren. Heb zelf me aantal doelpunten ook wat op kunnen krikken, scoor nooit eigenlijk en vaond een stuk of 7x. Lekker hoor . En we hadden een aantal hele mooie aanvallen. Top avondje dus!
Fijn om te horen mannen edit: ik ben er morgen avond weer gewoon bij, wie is er dan nog meer? Het ziet ernaar uit dat het eindelijk een beetje op de rails komt
Tof man tegen die tijd krijg je wel een clubinvite (indien die nog niet verstuurt is ) Ik ben er denk ik vanaf ongeveer half acht/ kwart voor acht. Ralluf? Martijn? zijn jullie er ook vanaaf? edit: WAAR IS IEDEREEN?