dat viel ookwel mee hé De 2de wedstrijd was idd bagger ja...maar de eerste wedstrijd liep het goed, in de eerste helft alleen wat kansjes gemist, maar toch nog gewonnen, met mooie combinaties over het midden en de vleugels.
Tsja, het is gewoon kut om te stoppen na een verloren wedstrijd. Dan is dat het enige waar je nog aan terug denkt, ook al won je daarvoor nog een wedstrijd.
Ik niet, helaas. Morgen paintballen, en hoelaat ik terug ben weet ik niet. Kan best zijn dat we meteen met de groep naar de stad gaan ofzo.
Haha, morgen ben ik er ook niet dus betekend al automatisch dat er morgen geen clubs gespeel kan worden
Heb een overnachting van za op zo in Tilburg en weet niet hoelaat ik thuis ben en wat me status is. Maandag kan ik kan ik wel weer.
Ik kan straks en vanavond nog wel een paar potjes clubben jongens wie zijn er vandaag allemaal ?? edit: blijkbaar komt er niemand meer?
ok dan zijn ik en ralluf er dadelijk ehm, martijn jij kon mischien toch ook? en triple zou komen... EDIT: Jongens....waar blijven jullie??? EDIT2: mja bekijk het maar, nu toch niet veel tijd meer om te gaan clubben
Sorry man, kon gister avond niet meer, moet nml werken dan ben ik niet zo lang online Vanaaf is me broertje jarig dus weet niet of ik nog ff online kom, maar dan ga ik liever ff clubs doen als er nog iemand komt. Woensdag hoef ik wss niet te werken dus kunnen we morgen aaf veel langer door spelen we dan onze potjes (of was het er 1? nee toch?)