Woensdag heb ik ook vrij, dus morgen avond ná 21:00 is prima. Moet namelijk eerst nog eventjes werken morgen.
mja beetje bullshit is het wel XD in eerste instantie kan iedereen wel clubs, maar vervolgens komt er bijna niemand
mja, leg er een beetje aan omdat we de laatste dagen telkens tegen elkaar zegggen we kunnen wel....maar uiteindelijk kan er net 1tje weer niet ofzo...
Heb voor het weekend gezegt dat ik misschien maandag kan. De rest van de dagen kon ik zeker niet. Als ik zeg dat ik zeker kom ben ik er ook. Maar dan zeg ik nu dus dat ik in augustus niet meer kom dan kunnen er ook geen problemen ontstaan. E: hmm had geen misschien gezegt, dacht dat ik dat er bij had gezet. Volgende week ga ik op vakantie dus kijk wel even wanneer ik kan. Voor me vriendin ook niet leuk als ik elke avond clubs speel of aan het pokeren ben.
heb het ook niet over jouw in het weekend maar ik vindt het gewoon kut want ik wil weer een keer een lekker avondje clubs doen, maar telkens is er dan 1tje niet of missen we elkaar net mischien vaker een postje plaatsen om elkaar up to date te houden edit: nee klopt dat is ook waar, begin volgende week ga ik ook op vakantie dus ben ik er ook niet.
tot hoe laat duurt netwerk dan? kunnen we daarna eventueel nog? maar verder heeft er ook nog niemand gepost...dus...
Ik had vrijgezelenfeest en ben gefilmd door netwerk. Je ziet me op een gegeven moment met een gitaartje, weten jullie gelijk wie ik ben . Wel in een andere toestand dan normaal! http://www.youtube.com/watch?v=k64W-H8BvB0&feature=channel
Ik zie er 2 met een gitaartje Maareh, ralluf en danny? ik zie dat jullie nu bijde op het forum zijn, zullen we ff clubs doen?
Ohw ja haha, ben de 1e keer. Aan het einde ben ik linksboven nog in beeld. Was wel al half in coma en vind mezelf ook nogal raar. Ben dus degene waarvan ze zeggen "sommige zijn een beetje verdwaald". C;ubs word hem denk ik weer niet. Sorry, maar ga zo al lekker maffen. Morgen langs me schoonouders, misschien dat ik daarna kan. Donderdag naar vrienden. Vrijdag eredivisie wedstrijd kijken en het weekend word hem weer niet! Jammer want wil wel spelen!