Jammer dat we geen clubs meer gaan doen. Ik werk nu bijna iedere dag tot 21:00, dus ben alleen daarna beschikbaar helaas. Wel heb ik morgen een vrije dag, dus dan heb ik 'in princiepe' alle tijd. Licht er aan wat ik nog ga doen, want de hele dag thuis zitten als het lekker weer is is ook niet zo geweldig. Vrijdag tot maandag ga ik naar Solar (festival) dus dan ben ik niet beschikbaar.
Wat mij betreft jassen we er nu nog een paar potjes clubs doorheen? of is het daar te laat voor? of we spelen onze wedstrijden voor het toernooi van katti ff?
Wekker gaat half 6, ga nog ff tv kijken en maffen. Moet 6 dagen in de week vroeg me bed uit dus daarom begin ik geen clubs meer na 22 uur!
Mensen, vanaf morgen heb ik als het goed is weer FIFA. Dan zou ik als jullie wille wel weer bij julllie mijn proef periode vervolgen. Weet alleen nog niet of ik me oude pro nog ken gebruike na de crash.. Ik hoor wel of ik nog ''even'' mee ken/mag doen in FIFA10!
Martijn is er ook alleen hij komt niet in me party, wij kunnen vast geen verbinding krijgen met elkaar. Ralluf, kom jij nog vanavond want je was vrij toch?
Ik ben net terug van fitness, nu even douchen. Ik kom om 21:05-21:10 nog wel even online tot 21:45. Dus kan 1 á 2 wedstrijdjes mee doen. Daarna ga ik naar de verjaardag van een vriend.
gaat hem dan niet meer worden, want ik en danny gingen voetbal kijken toen er niemand kwam Morgen nog maar eens kijken of we een paar potjes kunnen
volgende week ga ik op vakantie, supposed to be dan maar dan ben ik tot het einde van de zomervakantie niet meer beschikbaar, mja paar dagen voor het einde dan wel weer.