Hallo, zoeken jullie toevallig nog naar een speler? (voorheen gestopt met 'Het Dreamteam' i.v.m. tijd) Ik kan voorin op alle mogelijke plekken uit de voeten en eventueel ook ANY. Ik hoor het wel, groeten Jeffrey! Mijn gamertag: Jeffrey SCF Headset: aanwezig Mijn pro: 81/82 p.s. Ik zet dit aanbod bij meerdere actieve club-forums omdat ik dringend op zoek ben naar een club!
Eigenlijk hebben we momenteel een spelersstop, en nieuwe spelers overleg ik altijd eerst met katti, en die is op vakantie -- Wie is er vanaaf online? Danny? Martijn? Ralluf? en the bryann, jij kon ook weer?
Ik wist niet zo goed waar ik dit moest moesten maar ik heb een vraag. Ik heb een Xbox 360 gekocht en ik wil graag online kunnen spelen. Wat heb ik daar voor nodig buiten het abbonoment zelf om? Ik hoor vaak dingen over een kabel die je moet hebben. Weet iemand wat voor kabel en kan iemand mij een site sturen waar ik die kabel kan kopen zodat ik online kan gaan spelen? Mijn e-mail adres is: dennis_abbas@hotmail.com Bij voorbaat dank!
Bij de Xbox 360 zou een internet kabel moeten zitten die je in je router of modem moet stoppen voor een internet connectie met je Xbox 360.
Hoe zou die eruit moeten zien dan? Want voor zover ik weet zat er geen kabel voor internet bij. Ik had het gewoon dat allergoedkoopste pakket met een controller.
Sorry jongens. kreeg kaarten voor Luzern FCUtrecht. Ben nu dus in Zwitserland. KOm morge middag rond een uur of 5 thuis want we gaan zo gelijk weer rijden. Daarna ken ik dus wel echt.
haha, geen punt.. we hebben de laatste week zowiezo een beetje problemen met genoeg mensen online te krijgen haha
Is het niet mogelijk dat ik een oefenwedstrijd mee kan spelen, vanavond? Ik ben op dit moment clubloos en aangezien jullie al meerdere malen hebben gezegd met een spelers probleem te zitten?
Ok, we doen het zo: Je mag een tijdje bij ons op proef komen, net als the brynn eigenlijk is. Stel na een paar potjes loopt het lekker, dan ga ik met Katti overleggen of je mag blijven (dit zal na de vakantie zijn omdat ik op vakante ga vlak voordat katti terug komt)
hallo! ik ben opzoek naar een club om te spelen, ik heb nog niet heel veel gespeeld met me speler maar ik heb wel genoeg andere onderdelen gespeeld ( online etc ) ik heb volgens mij niet eens 30% vrij gespeeld ongeveer met me speler dus dat is wel minder maar daar werk ik aan! hebben jullie toevallig nog een spelertje nodig ? ik kreeg het te horen in een reactie op mijn topic dat ik hier moest kijken! Gr Remcosj
Heerlijk gespeeld jongens! Ik maak gebruik van een draadloze headset en die viel dus uit in de laatste wedstrijd bij een minuut of 30. Vandaar dat ik niet kon doen wat mij gevraagd werd Maar ik denk dat we uitgezonderd de 1e wedstrijd, in alle wedstrijden hebbenn gedomineerd. en hele mooie uitslagen hebben neergezet!
Ik denk dat wij nu met the Bryann en Jeffrey wel genoeg nieuwe spelers hebben, eigenlijk zowiezo al meer dan we van plan waren te nemen, sorry Klopt, geweldig gespeeld, combinaties gingen goed en ook het positie spel hebben we mee gedomineerd. de eerste wedstrijd was voornamelijk omdat we nog aan elkaar moesten wennen, en omdat de tegenstander gewoon fenomenale poppetjes had. Maar de rest van de wedstrijden goed gespeeld, de 3 overwinningen waren zeer terecht, en het laatste gelijkspel was mischien wat lucky, maar aan de andere kant hadden we ook gewoon die 2-0 en mischien zelfs 3-0 moeten maken. 3-2-1 is zeker geen slecht resultaat als je bedenkt dat we pas voor het eerst in deze samenstelling gespeeld hebben.
Ging inderdaad heel lekker, op de eerste wedstrijd na gelaten dan! Morgen maar weer de FIFA-club velden laten beven!