De club zit nu trouwens wel erg vol met de volgende spelers: Katti: CAM/LV House: SP/RV/LV fcdanny: LV/RV/CAM GoDz ViSiON: ANY/RV/SP/CAM Ralluf: ANY/RV/CAM Reuj: RV/LV/SP/CAM Triple: ??? The Bryann: LV/RV/CAM Jeffrey: LV/SP/ANY Robbin92: ??? de vraagtekens daar weet ik de posities nog niet van. geef die ff door. Afhangend van het aantal mensen dat straks fifa 11 gaat kopen gaan we kijken welke mensen we allemaal kunnen behouden. want 10 man in een club is nml wel wat veel. dit gaan katti en ik denk ik nog wel overleggen edit: mischien beter om dan teams te maken, voor als we met een bepaald aantal mensen zijn. b.v. maximaal met 4 of 5 man in een gameroom?
Heerlijk gespeeld: 8-2. Éen verlies was omdat hun pro's belachelijk goed waren, en de ander was ongeluk. Maar die 8 winst waren stuk voor stuk heerlijk gespeeld.
Gaat lekker Binnenkort ff met House om de tafel wie er blijft ? Leeft triple nog ? hij post niet erg veel
Triple had nog geen live en wat prive problemen Ik vindt ook de nieuwe mensen erg goed spelen eigenlijk, jeffrey is een heerlijke any omdat hij bijna altijd de rust bewaart en ons goed van passes voorziet. Byann heb ik nog te weinig zien spelen om er een goed oordeel over te kunnen geven, maar had vandaag ookwel een paar goede acties.
Ik kan eigenlijk overal wel spelen, maar het liefst ergens in de voorhoede of als any. Het best ben ik denk ik als any of als centrale spits.
Katti: CAM/LV House: SP/RV/LV fcdanny: LV/RV/CAM GoDz ViSiON: ANY/Voorhoede Ralluf: ANY/RV/CAM Reuj: Voorhoede Triple: ??? The Bryann: Voorhoede Jeffrey: ANY/voorhoede Robbin92: Voorhoede/Any
lijkt me toch handig om toch wel voorin b.v. 2 posities (of per persoon te geven zodat het toch een beetje vast wordt lijkt me 3 posities max per persoon.
ik speelde vanmiddag erg ongelukkigg. Op wat enkele acties na. Ging gister toch beter. Is er vanavond nog iemand online?
klopt, het ging al beter dan gister Je poppetje is ook niet helemaal geweldig hé denk dat dat nog beetje moet komen met de wedstrijden, dat je meer verdiensten haalt
Katti: CAM/LV House: SP/CAM fcdanny: RV/LV/CAM GoDz ViSiON: ANY/CAM/SP Ralluf: ANY/RV Reuj: SP/RV/LV The Bryann: RV/LV/CAM Jeffrey: ANY/LV/SP Robbin92: SP/ANY/RV Triple: RV/CAM/LV ik denk dat dit het beste kan zo edit: ik ga me morgen (vroeg wss) ff storten op het aanpassen van de startpost