Ferron Dyonko 2-0 Dyonko Ferron 1-2 Ongelooflijk.. 1 goal in 2 wedstrijden terwijl ik 3x het aluminium heb geraakt, een keer voor leeg goal heb gemist, een bal van de lijn is gehaald en nog 35 andere kansen het verprutst door die achterlijke spitsen van me. Niks mocht erin, echt ziek.
Looney - Miem GoDz ViSioN - Daz Deze moeten nog hun wedstrijd(en) spelen!! speel deze voor de deadline je hebt morgen en overmorgen nog!
Ooh ja klopt, vind nog steeds dat Martijn dat gewoon moet spelen en anders uit het toernooi centrum moet worden gekickt.. Quitters niet toegestaan.
Kontschopper nl -- Miem NL 0-0 Miem NL -- Kontschopper 1-2 De wedstrijden waren zo mooi dat de toeschouwers na 10 minuten al weg waren.
Leaven en moeilijk doen over een tweede pot komt wel zielig over.. Verziekt het toernooi wel een beetje sorry dat ik het zeg! Was toch een regel voor leavers?
Wij hebben daarvoor een erg bekwaam onderzoekteam Martijn en Daz spelen morgen/overmorgen gewoon even die 2de wedstrijd joh, niks aan de hand
Weet niet of het aan mij ligt, maar ik vind het tempo in de toernooien hier op XBW echt te laag liggen.. ene keer is het weer iemand die denkt dat hij na een potje verliezen het ander potje niet hoeft te speen, de andere keer zijn het weer personen die het zo ver mogelijk willen uitstellen, de andere keer denkt degene dat hij zijn wedstrijden helemaal niet hoef te spelen. Kortom: Kan die deadline niet 5 dagen zijn, haalt IMO echt het tempo uit het toernooi, zorgt er denk ik ook voor dat niet veel mensen het gaan vergeten.
mja ik heb de deadlines verlengt omdat het WK er nu is..maar we hebben dadelijk niet meer veel deelnemers dus kan het wel wat korter. Maar Daz en GoDz ViSiOn hebben jullie je wedstrijd al gespeeld? vandaag is de deadline.
De deadline van de wedstrijden is geweest, martijn heeft zijn wedstrijd tegen daz niet gespeeld, waardoor martijn dus uit het toernooi is en Daz door gaat de loting voor de halve finale ga ik nu doen ik edit deze post als ik klaar ben Loting Halve Finale Daz - Looney Ferron - House