Ga je mij nou verdenken van manipulatie? ik gebruik gewoon de xbw verloter, je kunt ervanuit gaan dat dit gewoon eerlijk verloopt ------ Ferron, wanneer gaan wij spelen?
Ehm het liefst morgen want zaterdag aaf en ik weg, en ook maandag en dinsdag ben ik er niet.. ben trouwens vergeten een deadline te stellen voor deze wedstrijd, het wordt 7 Juli 23:59 uur niet gepost is niet gespeeld
Ik ben er nu, ga dadelijk wss ff wedstrijd duitsland kijken en daarna VI oranje, eventueel onder de wedstrijd kan ik wel. vanavond ben ik er niet dus dan zou het morgen worden?
Morgen vroeg eventueel? begin van de middag kan ik zowiezo niet, einde van de middag wel maar niet tijdens VI oranje en s'avonds kan ik ook, niet wanneer VI oranje is.
Ferron 2 - 2 House (of was het 3 - 3? ) Ferron 3 - 5 House Keeper scoorde nog, stond 2 - 0 voor, maar dat geef ik eigenlijk altijd weg op de één of andere manier.
Geniale wedstrijden, erg open kansen aan beide kanten, ik werd wel helemaal gek van al die steekpasses van jouw in de eerste wedstrijd, was blij dat ik die nog gelijk speelde ( 2-2 btw ) die 2de wedstrijd begon echt dramatisch....die eerste bal sloeg natuurlijk nergens op dat hij hem zo kon mee krijgen, die 2-0 was gewoon heel mooi gedribbeld, ben wel blij dat ik gewoon ben blijven voetballen waardoor ik nog gelijk kwam en uiteindelijk won (vu)
Morgen is de deadline: Deadline: 7 Juli 23:59 uur Daz en Looney moeten nog steeds hun wedstrijd spelen, denk hier aan
Klopt dat ja? in dat geval gaat looney idd door. edit: ik wil hiervoor dus nog ff verificatie van Daz
haha oke, this proves it Nou dat betekend dat de finale wordt: Looney - House * ook in de finale worden 2 wedstrijden gespeeld, wanneer het op doelsaldo na de 2de wedstrijd nog gelijk is, volgt er verlenging en eventueel penalty's wanneer zullen we deze wedstrijd spelen looney? edit: oh ja, deadlinetje lijkt me wel handig, alhoewel deze mij voor een finale overbodig lijkt deadline: 12-07-10 om 23:59 uur