Heb je een friend request gestuurd, maar zie nu dat een the Birds begint en die wil ik toch wel is ooit gezien hebben. Doen wel een andere keer
ik heb de loting verricht maar deze ga ik niet posten voordat iedereen zijn team heeft gekozen, pas als iedereen een team heeft kunnen we beginnen en maak ik de loting bekend. TobiasBB moet zijn team nog kiezen
overtuigende argumenten ondersteund door keiharde feiten, echt goed geformuleerd..maar nope ik post ze nog niet _0/
ik wil gewoon dat de teams van alle deelnemers gewoon bekend zijn voordat bekend wordt wie er tegen elkaar spelen.. in de loting van de championsleague is toch ook nog niet bekend dat b.v. de nummer 1 uit nederland tegen de nummer 2 uit engeland, de nummer 1 van portugal en de nummer 3 van duitsland moet...
Dat is het wel, dit toernooi vereist ook weer actieve spelers, dan mag je verwachten dat Tobias gewoon netjes op tijd een team kiest. Mensen die toernooien organiseren steken hier best wel tijd in, dan lijkt me het wel fair dat de anderen niet gaan zeiken over de gang van zaken. @House: Tobias al PM gestuurd ?
Waarom doe je niet alle wedstrijden, maar dan die van Tobias en zijn tegenstander niet, dan kunnen wij beginnen en als het te lang duurt, dan kick je hem uit het toernooi + het toernooicentrum.
Als jij een keer iets vergeten bent dan hoef je toch ook niet gelijk uit een toernooi/toernooicentrum gekickt te worden? Ik ben het een keer vergeten dus ga er maar van uit dat het niet nog een keer zal gebeuren.
Katti en House, jullie nemen dit veel te serieus.. Het is maar een online toernooitje FIFA kom op zeg de wereld vergaat niet als iemand vergeet z'n team op te geven.
Mja of je kunt gewoon ophouden de boel op te stoken, ik houd mij gewoon aan mijn princiepes dat iedereen een team gekozen moet hebben alvorens het toernooi begint, iedereen moet evenveel tijd hebben om zijn wedstrijden te spelen. Volgens mij vergaat jouw wereld meer dan onze wereld als ik jouw posts zo lees. Tobias RKC behoort niet tot de mogelijkheden ff een team kiezen uit de spaanse,engelse,italiaanse,duitse of franse competitie
Inderdaad, alleen ik overreact. Die regeling slaat gewoon nergens op en je bent gewoon te koppig om het te veranderen. Ga gewoon loten, reageert hij niet dan laat je een invaller voor die Tobias komen en dan kiest die gast wel een team. Problem solved.